ENKEL TEKNIKK –> LEKKERT RESULTAT

Designet av Matilda Kruse

Med enkle knep kan du virkelig få til de lekreste ting med pinner og garn! Veldig ofte ser jo gjerne et plagg utrolig vanskelig ut, men når du bare setter i gang så er det jo likevel så enkelt! Slik er det også med Grafisk Struktur mønster 🙂

Dette er en slik genser! Ikkje bare er den et kunstverk foran,
men sjekk den lekre ryggen da!! *Dååån*

 

Designet av Matilda Kruse

Et garn som kan passe til denne i forhold til strikkefasthet er hvilken som helst Baby Merino 🙂 Vil absolutt anbefale å bruke et Merinogarn fordi denne type struktur vil komme så mye bedre frem da 🙂

 

SPIRIT AND SOIL
Bildene over
Fra 101 cm til 152 cm rundt brystet
Svensk Strikkeoppskrift

 

∗ ∗ ∗ ∗

 

Plutselig ble bare Ali og eg alene hjemme! Det er sånn som kan skje når ungene begynner å bli store/voksne! haha Amira stakk til Danmark(!!) med båten i natt hehe Kjekt med en KoseDøgn med gode venner samtidig som man kan shoppe litt Go`saker og Dib og alt Pc-utstyret ble nettopp kjørt ned til en kamerat sammen med 4 venner som skal ha Lan til i morgen ettermiddag! 2 av bestevennene hans er nemligen bortreist på skole så da gjelder det å utnytte de dagene de er hjemme på ferie nå i Jula 🙂

Var jammen godt ikkje Ali tilberedte lammelåret til i kwell siden me nå blir alene! Fornuftig at me hadde planlagt å “kjøre” lett med salat og kylingvinger 🙂

Tja, da kan eg jo bare se “Frost” som akkurat nå poppet opp på Tv! Hmm tror faktisk ikkje eg har sett den filmen!?!? Bare hørt og sett en masse klipp, men nå kan eg jo bare kose meg vettu – Stille og rolig haha  Nesten så eg vurderer å legge opp til et nytt strikketøy(!!!) men siden det eg har på pinnene er Julegaver må eg bare få det ferdig først 🙂 *Tuttelutt*

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

 

 

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg