Enkelt, lett og deilig – Strikkeoppskrift

Designet av Katarina Linnhagen

 

Et par halvlange ribbehansker må vel være noe av det beste og ikkje minst så ser de veldig bra ut! Tenkt det du? 2 rett og 2 vrang, blir ikkje bedre en det 🙂 Det enkle er veldig ofte noe av det fineste, men det er selvfølgelig MIN meningen da…Min egen mening må eg da kunne ha uten å bli kalt en Grinte Gammel Gubbe
*ler meg halv ihjel fortsatt*

 

 

 

Designet av Katarina Linnhagen

 

Spørs om eg ikkje bare må få denne oppskrifta inn på padda mi!! Garn har eg plenty av og nå har eg jo også mange deilige nøster med Jamieson`s og det er perfekt til disse ♥ Ser faktisk for meg en kjole og i det garnet…eller kanskje eg tar meg vann over hodet og kan nøye meg med en enkel genser med raglan og striper?? Hmmm

Denne designeren har forøvrig det lekreste Ribbeskjørtet eg har sett!

 

 

MOLLY MITTS
Bildene over
Str fra XS til XL
Engelsk og svensk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Nå er det mørkt ute når eg er tidlig oppe, da blir det sånn mykt start på dagen føler eg, spesielt om ikkje noen allerede har skrudd på “flom”lyset *ler* Sitte litt sånn i tussmørket å våkne er herlig!

Har laget meg en god blåbærsmoothe med havre, greit å få i seg noe godt mettende når eg skal ut på tur. Begynner å bli kaldt så noe av ulla er på! På turen i går var det faktisk ganske kaldt selv om me gikk oss varme. På vei hjem i dag må eg kjøpe med meg en skikkelig maskeringstape!! Satt jo å malte i går kwell, men det gikk altså litt dårlig når maskeringstapen eg hadde blødde gjenneom!! Hva er DA vits med tape tro??

 

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg