Nå spørs det…!

 

Ok, en ting er sikkert: Eg er glad i farger og eg elsker nyanser! Dette kan ikkje bli annet en utrolig gøy!
O`la la mye mulig det kan bli maling i taket og på veggene i sammen slengen…

 

 

 

 

…Prøver etter beste evne å overstyre kontrollen en føler eg må ha (selvdiagnostisert med OCS…)
Må rett å slett prøve å slakke litt på tøylene kan du si…

 

 

 

 

…se der ja, gikk jo på et vis da, men litt kontroll måtte eg ha så noen “rammer” ble lagt underveis i prosessen….

 

 

 

 

…en konklusjon eg kom frem til i prosessen er at denne malingen é deilige å jobbe med! Fant også ut at den flytende lakken eg har ikkje var heeelt egnet til dette…tropper også sprayen eg har fra Biltema…dvs eg må snarest ut på Ring å kjøpe 1 matt og 1 blank lakk…ASAP! Dvs etter tur i morgen må eg til Randaberg…sukk…
Nei, det er jo bare kos da, Ringo er en trivelig butikk 🙂

Det foreløpige sluttresultatet som står her på skrivebordet er sånn passe vilt og nye ideér poppet opp underveis, så nå skal eg bare finne noe maskeringstape før eg fortsetter….Fikk nemligen en morsom idé!
Sirkus, kino og popcorn sier eg bare!! JADDA! Det var inspoen min *ler*

Satser på at resultatet muligens kommer her på bloggen i morgen, OM eg nå får tak i riktig lakk 🙂 Hvis ikkje kan du blir med på Give Away eller du kan prøve lykken kampen om Årets Koseligste Julekalender! Vel vel, eg får vel skvette litt maling til å se hvor dette ender….der etter blir det tidlig i seng, opp og tidlig ut på tur i morgen 🙂

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg