Nydelig Morgetur

 

Ååå det beste er jo å ta den turen så tidlig som mulig, da er man proppet med energi resten av dagen! Helt nydelig herlig! Møtte Ine ved Kiwi rett over Hafrsfjordbrua, der parkerte eg min bil og me kjørte videre til Møllebukta – her ved Sverd i Fjell 🙂 Dette er en tur me i grunnen er godt vant med nå, og en fin tur rett
i nærheten. Var noe kjølig i dag så me startet i grunnen med et godt tempo
og turen gikk unna mens skravla fikk kjørt seg 🙂

 

 

 

Greit å få unnagjort morgenbadet før rushet…!

 

 

 

SWOPP og me var plutselig ute ved Håhammaren!
Et flott sted, praktfullt om man har med seg mat å drikke, blir deilig om me tar oss
en kakaopause her ut til vinteren!

 

 

 

 

Dette er sjøsiden ved Madlasandes(?) tror eg, uansett…flott er det!

 

 

 

Nå er me snart ved min bil, alltid like spennende under Hafrsfjordbrua 🙂 Har liksom blitt et obligatorisk bildet! På sokkelen rett foran her har eg sitte mye med far min som liten, kunne vært litt styr
å komme seg ut dit da, men fisk fikk me 😀

 

 

 

 

Ble så absolutt en flott tur og mange verdensproblem ble løst, og eg er klar for dagen! På vei hjem MÅTTE eg bare svinge innom Julebutikken! Ho Ho Ho Der var det alt du kan tenke deg til jul og de spilte julemusikk! Eventyrlig! Fikk med meg ei DIGER sløyfe og litt dill og dall som eg skal putte i Denne Julekalenderen 🙂

Nå har eg både dusjet og spiser, dvs eg er klar for Hobbyrommet og der tenker eg det blir maling i dag!
Har jo laget alt dette og et sted må eg starte, så da prøver eg meg 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg