ER DET MULIG!?

Designet av Stacey McCrea Warner

 

“Abigail is the sweater equivalent of comfort food. The kind of sweater to snuggle into when winter winds blow or just when you want to pursue some serious relaxing. Perfect over your favorite jeans or leggings” – Stacey

 

Elsk på sammenligningen her: KoseMat!! *humrer* Denne genseren er jo aldeles perfekt nå til vinteren hvor me bare skal nyte og kose oss med hjemmehygge, ikkje det? Orginalgarnet ser jo helt himmelsk nydelig ut! Ahaaa sjekk det ut HER! ♥ Strikkefastheten er 18 m/26 row på 10 cm så du bruker jo selvfølgelig det garnet du ønsker. Orginalgarnet er ca 100 m pr 50 gr, men HUSK at det er strikkefastheten på prosjektet du MÅ overholde for å få oppgitt størrelse. Hva som står på garnet er KUN veiledende og det er KUN en kjapp prøvelapp som vil hjelpe deg til en riktig strikkefasthet 🙂 Det “koster” deg muligens en times tid med forarbeid, men til gjengjeld er sjansen for et perfekt sluttresultat mye større enn hvis du bare “Kjører på” 🙂 Husk det.
Ellers? Kos deg, nyt strikketiden og slid`an!

 

ABIGAIL PULLOVER
Bildet over
Fra 124 cm og opp til 150 cm i overvidde
Ahaa fargene som er brukt i den på bildet er jo helt nydelige! ♥
I oppskriften kan velge mellom vanlig hals og en oversized turtleneck.

 

* * * *

 

Men du?? ALVORLIG TALT!

Ikkje de aller beste bildene, men sjekk da!! Åååå pysj med ugler!!??
Fikk jo sånn “MÅ HA“- Følelse i natt da eg fant disse!!! Oh My!!!

 

 


Eller, hva med Teddybjørner?? Garantert at det er mange flere, dette må eg seriøst sjekke ut skikkelig! Har ALDRI falt meg inn å sjekke etter pysj på EBAY!?!? HER fant eg de som er på bildene over 🙂 Etter hva eg kan se sendes disse fra England. Aner jo ikkje noe om hvor store de er i størrelsen da eg ikkje finner noen cm`oversikt…
Eg må virkelig saumfare eBay og se hva eg kan finne 🙂

Eller du? Hva med DISSE?? Ahaa den mintgrønne med “monster”!!!
Ååå se på denne rosa med Panda!?!? Den er i Flanell Fleece?? Hmmm

Vel, husk at det gjelder å HAMSTRE fra eBay, Wish o.l FØR nyttår da! Fra 01.01.20 er det sånn toll og tull på ALT, ja hver eneste lille….NEGL! Amira startet hamstringene tidlig i år så nå har hun skuffene sine fulle av ALT det hun elsker av sånn “unødvendig” dill og dall! Godt å se at mine gener nedarves *ler meg ihjel*

Tja, Ali gikk å la seg for en time siden han, altså han har døgnet! Jepp, det går an det selv om man er blitt 50! Tror han har gått inn i sånn zoombie/dvale periode, men jaggu har han JOBBA og stått på de siste 2 ukene. Dette vil da si at eg garantert blir alene det meste av dagen og den tenkte eg å bruke på rydding! Nå har eg ventet ca 1 uke på at Dib skal skrelle under pulten sin. Eg kjøpte ei sånn plastmatte på Ikea forrige uke som skal under gamingstolen hans. Har da prøvd å få han til å ordne det selv, men eg SER jo at han faktisk ikkje har hatt tid og mest sannsynlig ikkje får det til de neste ukene heller. Han har max 2 t når han kommer hjem til å kunne slappe av på og da skjønner eg at han ikkje orker. I går startet han for sikkerhetsskyld på KickBoksing!! Jaaaa eg vet, dette er en kamel eg har svelget hardt! Dette var jo noe han ville begynne på når han hadde blått belte, da sa eg NEI! men nå får han jo mest sannsynlig det svarte neste uka og da er han godt rustet og stiller sååå mye sterkere. Men, når alt kommer til alt så ikkje Kickboksing noe verre enn sparringa han trener i taekwondo. Han ble faktisk anbefalt av folk i taekwondoen til å bli med på sparretreningen til Kickboksere for å maximere sparringa i taekwondo. Han er tøff, men han må bli enda tøffere om han skal klare seg internasjonalt….
så da må mamma svelge noen kameler for å si det sånn!

Men nå?? Ja, vel….eg skal SPARRE med en bønsj hybelkaniner!

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Positiv Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Er det mulig? Prøvde å legge ut en innlegg på fb hvor jeg linket til bloggen din. Det gikk ikke, «fordi denne lenken strider mot våre standarder.» 😤😡🤬
      Må være noen som ikke er helt gode i toppetasjen som har anmeldt siden din.
      Stå på Gro Vibeke. Jeg kommer uansett jevnlig innom den flotte bloggen din. ❤️

Siste innlegg