Et finere TemperaturTeppe

Designet av Amy Minard

 

Har lagt merke til at det å strikke/hekle temperaturtepper er “tingen”. I fjor eller året før gikk eg så langt at eg fant frem hvilke farger eg ville bruke + eg laget ei lista over temperaturer og hvilke farger som skulle være hva….Ble i grunnen bare noen striper før det hele bare ble glemt…Tidkrevende på en måte, samtidig som det ikkje er det for du kan jo aldri strikke/hekle lengre enn til dagen i dag. Så ja, teppet tar jo et år så klart. Det frister, hvert år…Når eg ser de ferdige teppene som legges ut angrer eg på hvorfor eg ikkje fullførte, men det er jo aldri for sent da.

 

 

 

Designet av Amy Minard

 

Nå fikk eg gnisten tent igjen!! Dette var jo myyye stiligere enn bare “ei stripe” til dagen, ikkje det?? Likte dette eg, så hvis eg skal ha meg et temperaturteppe vil eg heller hekle dette! Skyggehekling, og det var veldig veldig fint!

 

 

MOON SHADOW TEMPERATURE BLANKET
Bildene over
Str? Sikkert et stort og godt teppe
Tunisisk hekling

 

 

* * * *

 

 

Startet morningen med å bestille vaksine nr 3, tenker som så at når eg likevel har nr 1 og 2 kan eg jo bare fortsette…Er jo egentlig ingen grunn til å la være. Kan jo fortelle at den personen som hadde korona i familien i jula ikkje ble syk i det hele tatt. Hen syns det var fryktelig irriterende å være i isolasjon når hen var helt frisk. Men, hen var veldig fornøyd da for det beviser jo faktisk at vaksinen gjør jobben, tross alt. Siden “øvrigheta” sier at alle før eller siden kommer til å bli smittet kan eg like godt bare få full pakke 🙂

Planen i dag er å få ferdig det lille prosjektet eg startet på i går, tok mer tid enn først beregnet. Fikk også heklet en del i går kwell og det blir nok ferdig i dag, har planer om å hekle flere så eg blir nok å hekle ei stund 🙂
Ååå, men det blir sååå fint!

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg