Et par KaffiSokker, kanskje?

Designet av Makenzie Alvarez

 

Se der ja, kaffisokker! Hmm søren ikkje dumt altså og flotte er det også 🙂 Mye mønster for den som liker det. Sokkene er strikket i “vanlig” tynt sokkegarn og det er bare å følge et diagram i farger – Ikkje verre enn det 🙂

 

 

 

Designet av Makenzie Alvarez

 

Ser jo nå at alle disse fargene har eg jo i det berget med Mini Sterk eg kjøpte her tidligere 🙂 Uansett må nok sokkene vente litt for eg strikker jo på det store prosjektet mitt, og i går delte eg av for ermene 🙂 Ergo ble eg også kvitt noen smånøster! Nå går det nok raskere, det er eg sikker på – Fint blir det faktisk også, og GARNET!? Overraskende godt å strikke av og det blir mykt og godt, ingenting som klør her 🙂

 

COFFEE TALK 
Bildene over
3 størrelser
25% ut 12.februar

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Ser ut for at det blir bra vær i dag også, ikkje sååå flott som i går da, men fin helg blir det nok uansett 🙂 Må nok ut på en kjapp handlerunde i dag, sånn er det vel når det er helg. Boller blir det ikkje, ikkje som eg har planlagt
i allefall.
..Trenger jo ikkje bunkre opp med go`saker som eg ikkje skal spise hehe Siden det er morsdag er det vel også eg som bestemmer, ikkje det? Min sånn umiddelbare plan er å strikke, strikke OG strikke….Om ikkje sååå lenge skal eg i gang med støpingen eg har planlagt…Hmm det er litt flere former på vei fra Canada da…får vente på de og så er det vel bare å starte så smått. Har sååå vidt begynt å tenke på messa i november, ja for det blir nok muligens til at eg deltar, ja for det er jo gøy! Når prosjektet eg holde på med er ferdig er det også Fimo`n som skal frem, har noen planer og ideér vettu 🙂 B-z-z-z-z-z

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg