Strikkeprosjekt fra eget hode!

 

Det var i grunnen bare å starte på nytt – Igjen! Sånn er det når man skal strikke det man har i hodet og ikkje i ei oppskrift! Nå tror eg at eg er fornøyd med både farge (som var det viktigste) og garnet var overraskende herlig – faktisk! Det aller viktigste for meg når eg skal strikke et prosjekt som det eg nå har planlagt er prøvelappen! Den må ikkje bare stemme i bredden, men også i høyden! Tar man ikkje det på alvor kan man ende opp med noe som dette.…Ja, for tro det eller ei, men det skulle jo egentlig bare bli en jakke…Så, SÅNN kan det gå altså *ler*

 

 

 


Eg håper bare at mitt mønster og målinger stemmer med virkeligheten for denne skal på ingen måte bli så stor og lang som Flamingo`n! Det er alltid litt dill og krøll til mønsteret har “satt” seg og følelsen av kontroll på X antall smånøster…Har planer om å kose meg med strikketøyet i dag, har ikkje fått ei sånn god strikkeøkt ennå, men i dag er planen å slappe litt av! Regner med det blir en tur på posten i løpet av dagen og eg kunne tenkt meg en tur ut på BilTema…De har noen små stablebokser eg kunne tenkt meg å ha frø i…Pr nå bruker eg noen glass, men de er ikkje gode å stable i høyden…! Skulle vært innom Europris også etter litt sånn vaskeartikler, men får se hva eg gidder i løpet av dagen. Gjør ingenting om eg tar en rolig dag, blir visst nok hit og dit denne uka! I morgen er bunaden ferdig på renseriet, den skal hentes og leveres til sydamen igjen, så er bunadsølvet også ferdig i løpet av uka – Hadde vært perfekt om det var det i morgen siden både det og renseriet er i Sandnes. I tillegg er det også trening og tur, samme på torsdag – SÅ ja, mer enn nok å fylle dagene med. Tja, en avslappende mandag i ullongs høres ganske så forlokkende ut!

 

 

 

KOS DEG OG NYT DAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg