EVENTYRLIG VAKKER

Designet av Claire Garland

Eg bare…Awww…..ER DET MULIG!?? Sett noe så nydelig vakkert?? Tenk at det går an å strikke en sånn? Ja en liten Bambi!??

Som tittelen tilsier så er dette Limited Edition!! Dvs du MÅ, om du vil ha den, kjøpe den nå! Den koster kun symbolske £1 og ligger ute til 13.dag Jul, dvs altså at 6.januar er ALLER siste sjanse, etter det bare forvinner den…

 


Designet av Claire Garland

Det er brukt 4 forskjellige garn og alle 4 er fra Drops Garn:
Kid Silk, Baby Alpaca Silk, Flora og Nord ♥

 

LIMITED EDITION WHITE BUCK
Bildene over
Str 38 X 15 cm

 

 

♥ ♥ ♥ ♥

 

Må si at eg syns eg har vært effektiv i dag!! Eg startet med å farte ut etter et par kopper kaffi i formiddag, Jepp, eg bare MÅTTE ut å nisse litt! Ho Ho Ho Det ER lov med fantenissestreker i Jula ser du 🙂 Alltid like gøy! Vel hjemme igjen bare benket eg meg på stuegulvet å fikk pakket inn julegavene, eller dvs, underveis syns eg det manglet noen…NÅ for en time siden plinget det inn en hentelapp…så ja…de 3 siste gavene ligger i øyeblikket på Joker…Jaja

Når eg så endelig inntok Go`stolen satte eg på en film og gjorde ferdig denne OsloLua over her! Ikkje har merkelappene eg har bestilt heller kommet frem så eg får skylde på Julekaos i posten haha Pytt Pytt, går jo fint å bruker noen skaller…Ikkje det!? *ler* Om ikkje annet matchet de jo i fargene 🙂 Lua er dus RosaLilla 🙂

Har akkurat spist ei skål med kyllingsuppe og det gjorde godt i magen så eg er i grunnen klar for kwellen eg! Når roen senker seg etter hvert i stua skal eg se ferdig filmen eg startet på i ettermiddag, blir alltid avbrutt vettu 🙂 Åsså skal eg strikke i rolig og herlig tempo uten å måtte skynte meg 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL DU OGSÅ

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Hei tusen takk for gode råd på bloggen min så du skrev bloggen din men jeg kom ikke på den når jeg trykket på den men svar da på det du sa jeg har imellom 30 til over hundre hver dag på bloggen min og i går og i dag fikk jeg over 300 lesere. Jeg skulle ha vært på bloggtoppen men er det ikke ki

Siste innlegg