Fantastisk Ufyselig og helt GRATIS!

Designet av Projectarian

 

En lang og morsomme slange av et eller annet slag har eg alltid hatt lyst å lage, men den her? Ja den overgår alt eg så for meg! Den er faktisk så flott at eg føler nesten litt avsky! Litt sånn småekkel samtidig som den er superfin! Etter å ha skummet gjennom oppskriften kan eg også opplyse om at den er helt problemfri å hekle, ikkje noe mikkmakk og veldig godt forklart både i tekst og bilder.

 

 

 

Designet av Projectarian

 

Men altså, selv om eg til enkelte ting har verdens beste tålmodighet trooor eg at eg hadde bakket ut her! Aner ikkje hvor mange bein denne har, men eg er stygt redd for at min variant hadde blitt benløs…Ikkje sant!?

 

SHUTTLE THE SHONGOLOLO
Bildene over
Gratis Oppskrift

 

 

* * * *

 

 

Ok, bare for å ta det først: Corona Dag 14: Faktisk fortsatt litt forskjølet, litt sånn irriterende kremtete i halsen.
“Tett i nåsen” som me sier her i Stavanger! Sånn egentlig hadde eg planer om en kjapp tur bort på Obs Bygg i dag, trenger et lite spann med husmaling. Før eg kan montere opp noe perlerier på selve husveggen trengs det litt flekking. Da me pusset opp leiligheten i `18 ble ikkje kledningen der skiftet, ergo er det noen lag med diverse husfarger på den siden. Når eg så durer i vei med nanotape som står kanskje 6 mnd om gangen blir det litt flekker fordi små malingsflekker følger med. Dette skjer ikkje der hvor det er ny kledning og 2 strøk med ny maling.
Er fort gjort å gå over med en pensel, men eg må altså ha maling….
Fikk fargekoden fra styret i går så eg får sjå ka eg gjør.

Det eg egentlig vil gjøre er å stikke i postkassen å hente pakken fra Lyko. Der er det “BabyFoot” og god fotkrem som eg vil bruke etter en lang dusj. Så kan eg tenke meg å bare parkere på Hobbyrommet 😀 Har en liten påskeproduksjon som eg startet på i går kwell, til nå ser det rimelig bra ut!
Har til nå et par tilnærmet hudløse fingre som et resultat! “AU”!

 

 

HA EN FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg