– FANTASTISK –

Designet av Stephen West

 

Eg har i grunnen aldri vært spesielt glad i gult, men når den er sååå bright som denne faller eg vanligvis som som en dott med en gang! For en fantastisk farge! Så lenge gulfargen er kald er eg med på notene….minnes fortsatt en gul Nicegenser eg kjøpte i Tyskland sommeren 2000 da me var på biltur til Italia…Forbanner samtidig den hersens hamburgeren me spiste i Milano som sørget for å sette skikkelig farge på HELE magepartiet og genseren var ødelagt for alltid…

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Eg er hellig overbevist om at strikker du deg denne i orginalfarge vil du ha evig tilførsel av sprudlene energi! Tror du ikkje?? Altså.…Helt AMAZING! Garnet er Stephen sitt eget, nemligen West Wool Tandem og i DENNE GULFARGEN! Var flere av de andre fargene eg også kunne tenkt meg…Ååå når skal eg egentlig komme meg en tur til Amsterdam...??

 

WOOLLY WAFFLE SWEATER
Bildene Over
Fra str 81 cm til 168 cm i overvidde
Strikkeoppskrift

Om du nå falt for denne genseren ville eg i steden for å kjøpt singeloppskrift kun på genseren kjøpt eBook hvor du får 6 design med samme mønster 🙂 eBook finner du HER!

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Sola skinner og det er fredag….eg våknet opp pottetett!! Hva skjedde i løpet av natta tro?? Var tung i hodet da eg våknet, det er eg enda, men DET tror eg skyldes at vinduet har blitt lukket etter at eg sovnet og DA blir det ikkje bare lite oksygen, men også uutholdelig varmt! Når man deler seng med overgangsalderen er det seriøst en veldig dårlig kombo…skjønner ikkje hvor “trollet” skal trigges gang på gang…??

Eg tror faktisk eg står over helgehandelen i dag, ja så pass dvask føler eg meg så håper eg gutta kan fikse dette 🙂 Eg skal lage meg en deilig, rolig og slowmotion dag på Hobbyrommet 🙂 Steikte et “brett” med MUS i går, ahaa de er virkelig små og så ble de sååå søte! Skal male ferdige øynene i dag og lakke de –
De kommer til å dingle helt perfekt på et strikketøy!

 

 

 

LAG DEG EN
GOD FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg