Fantastiske Sokker!

Designet av Melissa Metzbower

 

Dette er sommersokker det! Ikkje bare heter de HAWAII, men tynne ankel sokker – de er perfeket –
De har jo t.o.m en haug av luftehull! Hvis det har noe å si så strikkes disse tå opp, er jo egentlig den type sokker eg bør komme i mål med en gang i allefall!

 

 

 

Designet av Melissa Metzbower

 

Om du som meg har tå/opp vegring så kan man sikkert snu sokkene å strikke den lik bare andre veien – Det burde jo gå an om så var 🙂 Av garn så er det det tynne som gjelder; ca 400 m pr 100 gr.
Bruker du koden ISLAND innen 9.juli får du 20% på oppskriften!

 

HAWAII
Bildene over
5 størrelser

 

 

* * * *

 

 

Oh My for en start på dagen da gitt! I natt da eg la meg benyttet eg anledning å la meg i Dib sin seng siden han er på Palmesus. Tenkte å prøve en annen madrass for ryggen + at der kan eg også ha vinduene så mye oppe eg bare vil! Funket ikkje så veldig bra på ryggen, men hekkan eg sov til 11.30!! Hadde som vanlig alarmen på kl 09:00, men husker ikkje at den ringte! Så ja, dette ble en sen start og eg liker det egentlig ikkje,
men eg hadde nok godt av det.

I går kwell produserte eg en HAUG med stilige dubbeditter + eg fikk prøvd meg på den der Fimo leiren som er sånn skinnimitert! Det funket! Så da fikk eg en ny idé som skal prøves ut i dag og det kan bli ganske stilig!! Det klør i fingrene etter å prøve! Da er det bare en ting å gjøre:
Ta seg en kattevask og komme seg inn i “rotet” på Hobbyrommet!

 

 

HA EN KREATIV
LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg