FargeBonanza – atter en gang…

 

Eg følte virkelig på det, ja at dette skulle skje nok en gang...fullstendig koko bananas i garnhyllene her i dag…tømte alle hyllene eg har med de aktuelle fargene og så var det bare å legge de på rekke og rad
og regne litt på cm`r…Så alt for typisk meg.

Har allerede strikket inn 5 farger i form av striper, det ble sånn ca ich 10 cm,
meningen var jo da å gjenta de samme fargenestripene…

 

 

 

 

...men hvorfor ikkje bare fortsette å ha kun forskjellige striper? Ikkje sant! Eneste kravet eg har er at det er en viss flyt i fargene – Er ikkje “klovne”jakke eg vil ha denne gang 🙂 Er egentlig ganske forbauset over hvor mange forskjellige farger eg har i en og samme garntype hehe Takker min tidligere selv for at eg alltid måtte
minst ha 1 nøste i hver farge *ler*

Tenk det du, sååå enkelt kan du få en vanlig cardigan
til å bli litt unik og bare din egen 🙂

Bortsett fra å stort sett ha strikket i dag tok me oss en kjapp shopperunde, du vet en sånn runde når du trenger en ting der og 2 der? Det er litt herk, men siden formen min ikkje er helt på topp så var eg sjåfør
og Ali sprang inn på diverse butikker.

Tenker eg bare skal sitte her å surre med pinner og garn, satser på at morgendagen blir bedre –
Ja kanskje eg kan komme meg ut på tur? Det hadde vært noe det.

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer

Siste innlegg