Fargerik Helg

 

Da eg sto opp fredags ettermiddag/kwell etter en noe lengre kwil tenkte eg at denne helga skulle være min,
og bare min. Har tilbrakt neeesten alle våkne timer der inne. Slappet av og bare koset meg.

I dag har eg også sittet der inne, sett på serie og perlet + eg har lagt en del leire på skulpturen min. Har laget noen fruktige armbånd som skal bli en del av en gave 😀 Tror nok de blir populære ja, hos mottaker altså.

 

 

 

 

 

Det er jo ingen ting i veien for å lage voksne armbånd heller, ja enten det er jordbær,
kiwi eller sitron som skulle være favoritten.

 

 

 

 

Prøvd ut litt av de nye fargene…

 

 

 

 

+ eg måtte ta saken i egne hender så lenge Æ, Ø og Å ikkje er å oppdrive, men resultatet ble bra det.

 

 

 

 

Fikk flere gøyale bestilling og dette ga jo grobunn for enda flere ideér! Har et par bestillinger til som eg har planer om å få ferdig før eg stikker på posten i morgen 🙂 Har du lyst på “ditt eget” kan du bare sende meg en mail ([email protected]) eller du kan se om det er noen igjen Her Inne som du liker 🙂

 

Eg har faktisk sovet i dag også…bortsett fra kwilen på fredag er det ganske lenge siden eg sov på dagtid sist….Føler det er så bortkastet, men eg har liksom ikkje hatt behov for det heller. Formen er ikkje helt “der” i dag så eg kapitulerte rett ut her på sofaen. Begynner å lure på om det er stoffskiftet som “kødder” om dagen? Mulig det har snudd og blitt høyt? Gudene skal vite, men noe er det som “koker”. Tror bare eg rusler inn på Hobbyrommet igjen eg, puster med magen og tar en rolig kwell.

 

 

HA EN FIN KWELL
OG NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg