Fargerikt og Gøy

Designet av Tuula Maaria

 

Fargerike sokker og tøfler er vel noe av det morsomste eg vet om! Gøy med noe “løye” på beina og disse tøflene ramler rett inn i den kategorien, dessuten, basert på farger så passer disse perfekt til Påske….bare nevner det…

 

 

 

Designet av Tuula Maaria

 

Kan du hekle, ja så fikser du disse. Ikkje de stor krumspinga for å si det sånn. Godt ullgarn med litt forsterkning er det du trenger, tykkelse? Ca 100 m pr 50 gr

 

COLORFUL SLIPPERS
Bildene over
Str Dame M og L

 

 

* * * *

 

 

I formiddag sluknet eg på sofaen, klask, rett ut og sov i ca 2 timer, sto opp og gikk i dusjen….Siden har visst ingen sett meg!? Hmm vel eg har sitte nesten urørt inne på Hobbyrommet. Fikk en idé måte vite, ja en idé som løser et irritasjonsmoment her hjemme….I allefall en ting eg irriterer meg over og min tanke er å løse det hele med perler…Ikkje sant!? Hama Perler kan fikse det meste, men jakku er det ikkje lett! Har gitt meg for kwellen og satt på Farmen for å la hjerne slappe litt av. Det kokte ei stund…skulle tro det var sååå enkelt, men ikkje alltid. Anyway, nå skal eg hekle her i go`stolen frem til eg stuper i seng en gang etter midtnatt 🙂 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg