FERDIG!

 

Ganske nøyaktig 166 gr garn gikk det med i denne søte Fluffy Bunny`n ♥ Som oppskriften sier har eg brukt garnet TEDDY, faktisk bedre og enklere å strikke med enn først fryktet! Du kan gi opp å telle omganger, huk av for hver runde i oppskriften og bruk sikkerhetsnål og marker det som trengs å markere, utover det? Godt å strikke med 🙂 Du kan si det var så pass godt at eg har bestilt garn til 2 bunny`r til!! Jadda, er man forelsket så er man det skikkelig…Strikker like godt en gjeng med en gang da eg vettu! Samme gamle leksa som alltid! *smiler*

 

 

 

 

 

Ble akkurat ferdig strikket og nå er det bare å finne ei god nål og sette i gang! Fyller den med fyllwatt,
men denne gangen skal eg ikke fylle ris, erter og linser i den…

 

 

 

 

…fant nemligen ut at Poly Pellets er tingen å bruke, ja slik at den faktisk kan sitte
greit uten at noe begynner å spire i rompa!

 

 

 

 

Det ble en god størrelsen på denne kosedotten her! God å ha i armkroken for både liten og stor.
Flott som barselgave tenker eg ♥

Mellom slaga i dag har eg vasket/tørket klær og startet å spraylakkere “ting”….men er overhodet ikkje fornøyd! ALLTID er det noe som blir kladdet til når eg sprayer! Åååå….godt eg har sandpapir, muligens eg klarer å fikse det…Men ok, nå skal det monteres og så er det i seng for eg må opp tidlig i morgen, kan ikke holde på å sove til lunsj! Skal eg tro Yr.no blir det flott vær i dag! Ut i sola og opp i trærne eller no….

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg