FERDIG – Eget design!

 

YES YES YES! Da var den ferdig gitt! Hadde eg aldri trodd da eg sto opp etter 4 t søvn tidlig i morges….!
Fikk nå lagt meg igjen og sov til halv 2, hele dagen ødelagt, spør du meg! Men, eg kom meg i dusjen og lata som eg sto opp og startet på nytt 🙂 Har koset meg på Hobbyrommet etter det og potlet med denne jakken da vettu….Er i manko på serie så eg sitter her å ser på en gammel film (1997) Postman med Kevin Costner!
Ene og alene fordi den lå høyt oppe inne på MAX (Hbo)…Så ja, eg er der liksom…

 

 

 

 

Nå har eg fått sydd på dill og dall + strøket det som kunne strykes, ja det var jo egentlig helt fantastisk!
For en kvalitet! SMOKK så var det klistret!!

 

 

 

Dette er virkelig en unik jakke, eneste her til lands og garantert i HELE verden! Når min hjerne koker på det mest kreative kan alt skje, sånn er det! Egentlig er eg “bare” 99,99% ferdig, har litt dill til som skal på og SÅÅÅ kan eg kaste meg helt og fullstendig over neste prosjekt! Men vettu hva som frister enda?? Det er å strikke en jakke til, annet design og andre farger…Har allerede temaet klart, eg må bare tegne mønsteret først! Woop Woop! Å ja…mulig du føler deg litt snytt nå likevel..? Det kommer bilder av hele jakken og hva dette designet egentlig er, men ute regner det + det er dårlig lys – Det kommer, eg lover! I morgen blir det forresten tur! ENDELIG!

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL
Nattinatti

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer

Siste innlegg