FERDIG og klar for neste prosjekt

Reklame | Gullungen, House Of Yarn og Titt Inn Garn (link til Soak Produkter)

 

Dette er noe av det beste eg vet! Ååå når eg kan putte det nystrikka plagget ned
i passe temperert vann DA er eg i mål! Jepp, eg vasker ALLTID det eg har strikket. Eller, vasker? Nja, eg klemmer det i vannet slik at det blir skikkelig vått og så bare klemmer eg ut vannet, så det er ikkje snakk om å vaske-vaske det 🙂 Nå er det extra herlig å gjøre det for eg har jo SOAK in the house! Ahaa det dufter så deilig ♥

 

 

Ferdig vasket og klappet ut på Blokkemattene gir eg det en extra piff med Flatter 🙂 Jadda, litt smør på flesk i dag, men Flatter kan du også spraye lett på tørre plagg bare for å friske det opp eller når du skal lufte det.

 

 

 

Sånn ja *Klapser i hendene* FERDIG! Eg damper ikkje strikkeplagg, eg føler eg dreper plagget!?! Ja det blir liksom så dødt og paddeflatt. Ikkje bare det, men plagget mister jo litt av stretch`n og spesielt sokker trenger jo dette. Ta deg heller tida du trenger på å blokke de lett, det er ikkje snakk om å dra plagget,
men bare klappe det flatt.

Når de er tørre gjenstår det kun å sy på litt lapper og evn noe dill fra “alt-mulig-boksen”, får se hva eg finner.
Satser på å få de avgårde i posten over helga 🙂

 

 

 

Har ryddet restene etter sokkene tilbake på Garnrommet og nå ligger det nytt garn her å venter, men om eg får lagt opp i kwell vet eg ikkje for eg er så trøtt! Uansett så er det GULLUNGEN som skal til pers og eg elsker å strikke med det! Så mykt og så blir strukturen så utrolig ren og pen ♥ Garnet er et resultat av at Barnekreftforeningen og House of Yarn har inngått et samarbeid og for hvert solgte nøste går 5 KRONER til Barnekreftforeningens arbeid. September er den internasjonale Barnekreftmåneden så det er bare å sikre seg noen nøster og MASSE oppskrifter som passer til garnet finner du HER! Selvfølgelig er alle oppskriftene gratis
OG de er på norsk så det er bare å meske seg ♥ Eg skal lage min egen oppskrift så eg tror heller at eg legge
hode i bløt i kwell og så legger eg opp i morgen 🙂

Eg bør absolutt komme meg tidlig i seng for i morgen er det tidlig opp og få Dib på trening!
Jadda, blir ei travel helg, men men eg får slappe av på mandag heller.

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN-FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg