Festlige Juleputer

Designet av Zabet Kempfert

 

Her har du puta vettu! Jepp, en av denne i sofakroken og det er komplett ♥ Garantert morsom å strikke.
Begge putene strikkes rundt på rundpinne så her spiller det egentlig liten rolle at oppskrifta er på engelsk.
Diagram er veldig universale på språk *humrer*

 

 

Designet av Zabet Kempfert

 

Strikkefastheten er 20 m/ 21 row og orginalt strikke de i DETTE GARNET, så da har du egentlig det du trenger for å finne deg evn annet garn. Anbefaler likevel prøvelapp om størrelsen er viktig for deg 🙂

 

 

FAIR ISLE & FESTIVE FOX PILLOWS
Bildene over
Str 45 cm X 45 cm

 

 

* * * *

 

Bortsett fra at eg kjørt Dib på trening for litt siden har dagen vært litt småkjip! Gikk å la meg og sov noen timer og da eg våknet hadde Ali tømt kjøkkenet….ut i gangen og inn i stua!! Kjenner at det ikkje var helt etter planen siden eg foreslo å tømme gangen først. Så ja, kaoset er i grunnen komplett så derfor skal eg rett og slett bare sitte akkurat her å strikke! Kassene med tørrmat som havnet på rekke og rad inn i stua har eg stablet
i høyden bak en stol. “Ut syne…” vettu…

 

 

LAG DEG SELV EN
FIN KWELL

 

 

Go`klem fra ei noe matt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg