Festlige Sokker – Strikkeoppskrifter

Designet av Stone Knits

 

For meg skal sokker være gøy, og godt å ha på beina – Egentlig trenger ikkje høyre og venstre være like en gang! Sokker ER gøy! De kan være tjukke eller tynne, alt etter hvordan og når på året eg skal bruke de 🙂 Er jo ikkje til
å komme vekk i fra at med tynt sokkegarn kan du definitivt strikke de morsomste og flotteste!
Bruk fantasien og prøv å lag dine egne 🙂

 

 

 

Designet av Stone Knits

Designet av Stone Knits

 

Eg tenkte først på blekksprut når eg så disse, men det er jo maneter 🙂 Hvis du ser på en manet uten å tenke på hvor vond den er så er det jo flotte!! Disse ble jo både søte og gøyale!

 

JOLLY JELLYFISH SOCKS SET
Bildene over
3 størrelser

 

 

 

 

Designet av Stone Knits

 

Hva med disse? Mine ender skulle vært gule i så fall, men altså...Her ser du, mange sier ofte at det er jo ingen som ser de kule sokkene…Vel, et par gjennomsiktige støvler er absolutt en løsning 🙂

 

YOU SILLY GOOSE SOCKS
3 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Gjett om eg er glad for at eg tok turen rundt Tungenes i går og ikkje i dag?? Her blåser det helt vilt i dag…åsså er det 25 gr…ganske så typisk...Yr melder store mengder lyn utover ettermiddag kwell, men de nevner ikkje torden?? Hmm Håper Amira og eg rekker å plukke rips på søs si hytte føøør alt dette været skal komme! Ellers fikk eg NOE av støpemassen eg bestilte hjem i går så nytt står nå i formene sine, tenker eg skal “hurtig”tørke noe i ovnen.
Er viktig at det er gjennomtørt før det males.

 

 

 

HA EN FIN BLÅSBORTDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Joda, jeg liker også morsomme sokker. Men her var det bare feil dyr jo!! Hvor er kaninene, pandaene, pingvinene, mopsene…? Hehe.. 😜🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg