FINALLY!

Designet av Marie Greene

 

Åååå denne deilige saken her falt eg for på våren i fjor!! Styrte noen dagen for eg MÅTTE jo ha oppskriften skal vites, men nei, eg fikk det ikkje til! Den var opprinnelig i Laine Magazine Issue 5, men eg fant aldri ut HVORDAN eg kunne kjøpe det magasinet så eg har vel bare ventet på DETTE øyeblikket! JuHuuu NÅ kan herligheten nemligen kjøpes som singel oppskrift slik eg liker aller best!

 

 

Designet av Marie Greene

 

Har SÅÅÅ lyst på denne nå til våren!! Oh MY!! Kjolen er strikket i Dette Deilige Garnet og eg vil/må strikke den i noe lignende 🙂 Eller hur??

 

 

LOTTA
Bildene over
Fra 87,5 cm til 127,5 cm rundt brystet

 

 

* * * *


Årets første helg! Nå er det på tide at eg kommer inn i dagsrutinene igjen!! For som sagt så surrer eg skikkelig ennå og har liksom ingen dagsfølelse! Eg VET det er fredag i dag, men eg føler det ikkje hehe Derfor satser eg på at et par helgedager nå kan få meg i riktig rute igjen 🙂

I går var eg utrolig flink! 3 skikkelig fulle maskiner med klær fikk eg vasket og eg skal fortsette i dag! Håper bare at de som henger til tørk blir tørre! Kleskapene til Dib og meg er ganske tomme så det trengs klær!! Eg har jo som sagt også 3 sekker stående inne på soverommet vårt og nå kan eg ikkje bare flytte de inn i skapet mitt slik eg hadde tenkt å gjøre!! Det å slutte sånn brått og brutalt med røyking har en ringvirkningen for eg klarer jo ikkje å ta på meg noen av de klærene kan du trygt si! Herregud så de STINKER!?!?! Ædde MULIG!?? Så ja, da må ALT vaskes…Har ikkje tørketrommel så det å tørke klær går slettes ikkje fort nok…Å ja me skal få oss tørketrommel når vaskerommet er fikset! Pr nå er det faktisk ikkje plass til en…Sukk…Men det POSTIVE er at nå kan me tørke klær også i stua (siden eg ikkje røyker) og der er det ovn 🙂 SÅ ja, så langt har eg ikkje kommet over noe negativt ved å ha sluttet å røyke haha

Andre planer for dagen er i grunnen bare å få vasket håret og tatt meg en dusj! Ja eg må jo få følelsen av at det er helg og det er en fin måte å gjøre det på 🙂 Dessuten må eg få opp farten på det ermet eg skal strikke! Fikk et lite “kutt” i BÅDE pekefinger og tommel i går så eg ble plutselig strikkehandikappet!

På den andre og mer positive siden er det hele 8 grader ute så dette
går absolutt riktig vei i vente på våren 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG LAG DEG
SELV EN STRÅLENDE FREDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Helgeklar Vibbedille 🙂

 

3 kommentarer
    1. Snart kan du tørke klea ute 😀
      Haha, ja mandag igår og fredag idag, ikke rart det går i ball for han kommel ( nordnorsk uttrykk)
      Huff ja den lukta er grusom, jeg legger igjen jakka mi i bilen når vi drar til svigers, orker ikke lukta.

      Dokker er så flinke! Har dokker plana for alle «sparepengane»? Stå på!

      Og ja, god helg igjen

    2. Å den kjolen/tunikaen der var nydelig.
      Fikk nesten lyst til p strikken den til meg selv 🙂
      Fantaserer om ett plagg i noe av den fantastiske tråden fra Hillesvåg..
      Kanskje Sol, Vilje, eller Sølje..
      Eller kanskje Ask….
      Er jo så fantastisk mye fin tråd hos Hillesvåg,
      og så har de jo sååå mange flotte farger å velge mellom..
      Jaja, man kan jo drømme, men har så mye annet som skal strikkes nå fremover, før jeg kan begynne på ett sånt prosjekt 🙂
      Ha en super super dag videre, og kos deg med klesvasken 😋
      Man må jo prøve å kose seg på veien til målet , selv om man føler at man drukner i mengdene , før målet er nådd 🙂

Siste innlegg