Fineste strømpene til mannen!

Designet av Designs By Delz

 

Se & Nyt, eg mener det! Fy filleren for noen lekre strømper! Hæ?? Finn frem strømpepinner nr 2,25 + passende garn og bare nyt sier eg bare! Strømpene er vrangstrikket så du skal slippe å strikke en haug med vrangmasker altså, Ååå de blir såå fint! Designeren, som er en mann, har gardert seg så strømpene er unisex – Dvs du kan selvfølgelig strikke de til deg selv også. Både lengden på foten og på leggen kan du justere uansett
størrelse så her er det bare å strikke i vei 🙂

 

Designet av Designs By Delz

 

Mmm sirlig lekker og fargene er bare helt perfekte! Rett og slett et par stilrene strømper ♥

 

 

THE ATLANTIS TWINS
Bildene over
Tre størrelsen som kan justeres på lengdene

 

 

* * * *

Eg hadde egentlig litt skumle planer for dagen i dag…Planen min var å ta meg en tur ALENE på Gartneriet for
å kjøpe MER blomster!! Har dandert til 2 nye plasser på terrassen hvor eg vil ha en blomst eller 2. Egentlig ville eg hatt 2 store krukker som skulle fylles, men Ali syns det da ville bli for mye så eg gikk for en litt alternativ løsning, men det REGNER UTE!! Frister ikkje å kose meg med blomster ute da…Dessuten så må eg få plantet i den store kassen ved inngangen! Der står det masse tørr lyng fra i høst..eller, tørr og tørr, den er jo begynt å bli grønn igjen!?! Mor mi mente det var stauder eg hadde kjøpt i fjor, men eg gidder ikkje å ha de opp i der hele sommeren så de må bort! Eg vil i steden for ha en litt stor blomst/plante som henger over kanten + 2-3 små i andre halvpart. Siden Ali ennå ikkje har fått fylt opp den oransje kvoten sin tenkte eg å finne blomster i hans farger hehe Dessuten må eg en kjapp tur på apoteket så ut må eg enten det er sånn eller sånn…

Egentlig burde eg tatt en pause fra den plantinga for eg dreper jo ryggen i prosessen haha Blir jo stående som ei kråke når eg planter og har ikkje funnet noe god løsning på det, men det går jo over ganske fort selv om eg merker godt på ryggen i dag at eg hang over krukkene i går. Kanskje det bare blir en sånn siste innspurt i dag?
Skal jo “bare” regne annen hver time hele dagen så kanskje eg er heldig og slipper å bli våt?

Venter og venter på at den der pakken skal komme i posten! I tastende stund sitter eg på venting hos PostNord, rykker fremover i køen tydeligvis, men lite som skjer! Kjenner at eg er skikkelig utålmodig gitt!! Har aldri tatt sååå lang tid å få pakke fra *** før!! Vet jo at pakken har kommet til Norge, men HVOR!? *Utålmodig*

Jaja eg får ta meg en kopp kaffi til mens eg vurdere hva eg skal ta meg til! Hopper eg rett i strikketøyet eller hiver eg meg i bilen å får gjort det eg skal? Hmmm

 

 

LAG DEG
EN SUPER DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Utålmodig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg