Fineste Vottene eg har sett!

Designet av Anna Radchenko | WoollyWood Design

 

Det MÅ være fordi det er så mye rillestrikke tror eg! Nei, se på de lekre detaljene da! Delikat, virkelig delikat
og fargene som er i bruk her gjøre de jo bare enda finere ♥

 

 

Designet av Anna Radchenko | WoollyWood Design

 

Å ja, oppskriften den er på engelsk, MEN, du får Video Tutorial, diagram og skrevet fremgangsmåte i oppskriften og helt ærlig? Henter du frem litt tålmodighet evn i forhold til språket og bare bestemmer deg for at DETTE skal du fikse, ja da fikser du det! Ikkje gi opp før du har prøvd i allefall 🙂

 

ALVEARY MITTENS
Bildene over
En størrelse – S/M


Frem til i kveld (18/2) får du 50% på oppskriften
ved bruks av koden ALVEARY50

 

 

* * * *

 

Okidok, det ble en pangstart på dagen så er litt sent ute i forhold til de som er vant med noen ord fra meg til frokosten hehe Jaja, landet for litt siden her i go`stolen og har meg dagens første kopp med kaffi 🙂 Så ja eg har vært hos legen, men tenkte eg skulle ta akkurat det i eget innlegg. Nå skal eg bare surre meg litt her i stolen
og samle hodet for i dag ble det forsovelse!! Skulle jo aldri tro at det kunne skje i dag liksom, men men.

Me skravles snart 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei positiv Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg