Finn deg et tre….og TREN!

 

Det må eg bare si: Eg har mange år bak meg på svette treningssenter, og jaden gang da elsket eg det, men i dag hadde eg min første styrkeøkt i skogen! Ja, det var absolutt en ny opplevelse, men det var søren meg ikke dumt! Luktet verken svette eller sure sokker der kan du si 🙂 Friskt og godt! Kom mye godt ut av denne økta: Eg lært jo hvordan eg på en effektiv måte kan trene med strikker, noe eg lenge har tenkt på...Eg mener, eg kjøpte jo rokkering for en stund siden, men strikker hadde eg ikke peiling på – Nå har eg 3 stk på vei hjem i posten 😀 Nå skal hu mor hente frem både biceps og triceps igjen, de ligger der å lurer 😀

 

 

 

 

 

Treningsøkta gikk veldig greit, ble jo litt lott og løye, og da vettu! Aldri hørt noen telle sååå fort til 10!
Du vet, hadde jo ikke kom ned i squats før den neste ble talt! Men men, det går seg til.

 

 

 

 

Etter nesten 1 time styrke tok me sekkene på oss og me tok en kjapp runde rundt Mosvatnet –
Det gjorde godt!! Traff på mange av denne typen her ⇑ De er jo sååå skjønne ♥
Var ikkje redd i det hele tatt, mest opptatt av å spise tenker eg 😀

 

 

 

 

Godt fornøyd med ny rekord rundt vannet! Det går seg til etter hvert vettu, kan bare bli bedre 🙂 I morgen er det ny tur, da tar Ine og eg på oss spingforbi skoene og farter rundt Store Stokkavann, pga “tidsklemme” rekker me ikke turen fra Varhaug til Kvassheimen 😀 Den får me ta neste gang. Vel hjemme var det bare å lande litt før eg igjen skulle ut….Hadde time hos frisøren midt i rushet så eg kjørte litt tidlig. Da fikk eg jaggu tid til å stikke innom DNT Butikken, trengte sårt nye tynne ullsokker og et par gode hanske som ikke blir våte – Fikk tak i begge deler, men ikke den ullboxeren eg ville ha.

Anyway, nå har eg fått litt fiskeboller i magen! Eg kjøpte med meg fersk torsk hjem i dag….
hadde glemt at Ali skulle lage fiskeboller, jaja, da blir det torsk i morgen 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

Lyst på en festlig Julekalender?
Stikk inn HER!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille :)

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Apropos post: jeg hentet pakkenellik i dag 😃. Takk for handel og det koselige kortet som var vedlagt 🥰.

      Strikk-trening gjør vondt – ergo virker det 🤣! Lykke til 👍

    2. Stene med strikk er effektivt. MEN sjekk dem innimellom. Fikk et ublidt møte med en av mine. Var nok blitt litt sprø, eller muligens jeg hadde tatt for mye møllers tran. Kjøpt inn noen nye nå for de jeg hadde var fra 2010. Brukt dem i opptrening etter operasjoner.
      Klem fra Liv

Siste innlegg