Fint skal det være!

 

Når eg så disse hjertene måtte eg bare ha de! Eller, egentlig ville eg ha noen rundinger, men de var bare i gull (ikkje aktuelt…) Når eg så hvor fine de var ville eg jo ha flere….men akkurat disse hjertene ligger ikkje i den lista mi så eg finner ikkje tilbake til samme selger…Hmm…kjøpet gjorde eg på nett, men resten av bestilling var pr mail. Har prøvd å søk, men nop...Ville jo kjøpt av samme selger da vettu, finner de nok 🙂

 

 

 

 

Nå har alle de nye uglene fått hvert sitt hjerte. De er bare satt på sølvring og karabinkrok
så enkelt å fjerne om man ikkje vil ha det på.

 

 

 

 

Hjerte fant eg i et sånn bryllupsinnlegg, brudeparets navn og dato, men det går jo fint bare
med
“Vibbedille” på også 🙂 Fint skal det være vettu.

All veskepynt i dette innlegget er ikkje for salg pr nå, de skal først bli med på Strikkefestivalen i oktober, andre veskepynt som er for salg finner du HER INNE 🙂 Gir du meg beskjed så kan eg henge hjerte på disse også.

 

 

 

 

Var tidlig oppe i dag og tidlig på butikken, siden har eg vært på kjøkkenet å laget middag!
Har laget terteskjell og kjøttboller er laget og 2 kilo reke er renset…*Sliten.no*

Formen er laber, men nå er eg god og mett, skal ha et par timer på Hobbyrommet
mens mor mi sove ei stund. Planen er å…

 

 

 

 

..Jobbe litt mer med Merinosauen min:) Dette er dill med tanke på størrelsen! Begynner å minke kraftig på svart
og hvit cernit, men mer er på vei så det er mulighet for at denne blir laget i flere størrelser 🙂 Har noen turkise sauer som venter på ører så eg få svinge meg rundt 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer

Siste innlegg