FIX FERDIG PAKKEKALENDER

YES! Eg kom jammen meg i mål med alt som skulle opp på kalenderpinnen i taket! 22 pakker til Dib og 5 til Amira – Lille Juleaften og den 24. kommer opp etter hvert (Det må først kjøpes hehe Sparer alltid det kjekkeste til slutt). Tja, det tok meg vel ca 2 timer før eg kunne begynne å knyte de fast i taket og det er seg selv var jo ganske så god trim! Tenker jo på hva Amira skal gjøre med sine 1.58 over bakken! Gardintrapp i nærheten?? *ler*

En ting må eg bare tipse om! Eg har brukt noen av de der Gråpapir kalenderposene som de selger på Nille vettu, tok med meg et brett med TallHjerter også slik eg alltid gjør. Ble ganske overrasket da eg tok i bruk posene!

Opp i hver pose lå det et klister med et tall på! Har aldri vært det før og eg syns de kunne opplyst om det uten på pakken, så ja, du trenger ikkje kjøpe klister utenom slik som eg gjorde 🙂

Nå kan eg i allefall slappe av i forhold til dette og heller konsentrere meg på å strikke ferdig de 2 Julegavene som er på pinnene + eg skal lage noe spiselige/drikkelige julegaver senere i desember. Trenger litt dill og lapper som skal henge på de pakkene og har kjøpt det eg trenger så det gjenstår bare å lage de til, noe eg skal gjøre i god til før overlevering! *Optimist*

I dag har det skjedd MYE her på bloggen og i et par øyeblikk var eg ganske frustrert! ALT på Blogg.no er lagt om og blitt nytt også designet på bloggen. Problemet startet da eg skulle logge på i morges siden me måtte lage oss nytt passord, men mailen som skulle gi meg et nytt kom aldri…Før eg nå i ettermiddag fant den i SpamBoksen haha Jaja og når eg så kommer inn i systemet mitt er jo selvfølgelig alt også der nytt! Nå blogges det (kun synlig for meg selv) WordPress sine system og det husker eg at eg prøve for mangen år siden og likte det ikkje! Vel, nå hadde eg jo intet valg om eg skulle fortsette bloggen! Kastet meg over YouTube og spurte om alt eg lurte på og YES eg fikk svar på alt
så eg tror dette skal bli bra!

En annen ting eg kan opplyse om at Nettrollenes tid er forbi vil eg tro!? Når du nå kommenterer her på bloggen må du gjøre det med Facebook kontoen din, ergo vil hele navnet ditt komme opp 🙂 Dette er jo glimrende i forhold til når eg har GiveAway, men AKK så trasig for de som liker å slenge med leppa!
Kanskje den tiden nå er over??

Jaja nå har eg i allefall kommet i gang i dette nye systemet og eg finner vel ut bare mer og mer de nærmeste dagene så egentlig er det bare veldig GØY!

Maleren var innom her en tur i dag sånn ganske full fart og sparklet litt og tok med seg fargeprøver og tapetprøver! Vel, i følge han så skal han altså male hele rommet til Dib (Vegger og tak) men han sa også at han skulle ta å male HELE vegger i stua og ikkje kun sparkel slik me fikk bedskjed om i går fra Polygon/ Gjensidige. Hmmm jaja, eg bare inntar tilskuerposisjonen og ser hva som skjer 🙂 Det kommer 2 andre malere i 11-12 tiden i morgen og fortsetter. Tapetet som skal brukes regnet han med var på plass innen mandag siden det måtte bestilles. Dvs at håpet som egentlig hang i et syltynt snøre om litt Jul til helga har rent ut i sandnen kan du trygt si! Ser ingen vits i å dra opp alle de eskene også bare får å ha litt på et bord! Det er jammen meg NOK kaos her nå.

Men ok, eg får ta meg en kaffikopp nå før eg skal kjøre Dib på trening og når eg er tilbake er det fluksens i dusjen, og den skal være VARM! Det er STEINKALDT ute pga liten kuling så effektive kuldegrader er nå -4, men det føles som ispigger som kommer fykende!! Skulle ikkje vært lov! I morgen der i mot skal det bli så mye som hele 10 + grader!?!? Hva er greia liksom??

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG VINTERKWELL

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg