“FIX IT, mamma!”

 

Som du nå sikkert har fått med deg holder me på med Amira sitt rom, nå nærmer det seg ferdig og det gjenstår kun noen småting. Små ting som vist på bildet, men det er absolutt noe me kan pynte på. Stikkontakter fra 18 pil og bue er virkelig misfarget og hvite er noe de aldri blir igjen! Amira tok de med seg til noen venner i går for å få de sprayet i SølvCrome. Det gikk veldig bra, men de glemte å ta inn eska de sprayet de og i natt både blåste og regnet det. Alt var helt herpet i dag da hun kom hjem med de….Da er det godt når eg kan fixe det! Tok Whitesprite i en plastboks å bare la de opp i og malingen forsvant, og du? Vannet ble jo helt MAGISK!!
Ja litt Unicorn`ish vann haha

 


Nå var eg nettopp ute å sprayet 2.strøk så nå er det bare å vente…vente…og…vente!
Tro dette kan bli virkelig bra både på den svarte og hvite veggen 🙂

Vettu ka som er rart som eg ikkje har lagt merke til før?? Det store rommet til Amira har kun 2 stikkontakter!!
Ikkje bare det, men de er også rett ved siden av hverandre!! Håpløst spør du meg! Noen som vet hva som må til og evn hva det koster å “bestille” 2 stikkontakter til på et par av de andre veggene??
Eg har ikkje snøring på hva og hvor mye som må gjøres.

 

 


Denne sprayen ble brukt, kjøpt på Jernia 🙂

 


Nå monteres det kommoder og det begynner å nææærme seg 🙂 Skal bli så gøy å se når hun har dekorert ferdig hele rommet 🙂 Ser meget bra ut så langt i allefall!

 

 

Eg gikk tom for det Limegrønne Holst garnet i dag!! Har litt igjen på begge ermene så det var bare å legge ut på jakt inne på Garnrommet….NADA, ikkje 1 cm en gang fant eg! Da måtte eg sammenligne med stort sett alt av garnet eg har og ente opp med med Silja for fy søren det var likt i fargen! Det er jo noe tykkere enn Holst,
men hvis eg bare strammer det litt til når eg syr ser det greit ut 🙂

 

 

X inni Stjernene her er Silja og det går jo greit? Skal jo fylle inn i X med rosa garn 🙂

Vettu?? Eg kom ikkje på at det er St.Hans i kwell før Dib kom hjem med hamburgere som han skulle til en kamerat å grille!! De er i huset ved siden av her så eg hører jo at gutta har det gøy 🙂 Jaja, her monteres det møbler mens andre griller og koser seg rundt et bål, jaja…neste år!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN SKJØNN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg