Føler meg lurt og måtte bare le!

 

Når eg lager diverse er emballasje/innpakking like viktig som produktet i seg selv, det er den berømte prikken over I`n! Eg syns mye faller bort om det ikkje er gjennomført til siste slutt, derfor foretrekker eg å ha veldig god tid om eg skal bli med på noe, som f.eks messer o.l. Når man i tillegg har planer om å bestille diverse fra AliExpress er det greit å ha god tid, selv om de siste måneders bestilling har blitt levert rimelig og overraskende fort.

Uansett, i fjor da eg var med på Tananger Dagene kjøpte eg ei eske med brune papirposer, de var i grunnen en del større enn eg forespeilte meg, ergo så druknet mine dubbeditter i de posene…I år har eg vært på jakt etter mindre poser, sånn ca A5 størrelse kom eg frem til ville passe fint. Fant posene på bildet over og klikket kjapt hjem 3 pk, dvs noen 100 poser...

 

 

 

 

Fra før av har eg kjøpt de søteste papirposene (Har flere farger i bestilling). Tanken er da å legge små dubbeditter
i disse, brette/lukke og så legge i en liten (ca A5) pose – Fint, ikkje det? Men du vet…

 

 

 

 

…når det da viser seg at plastposene er ca like store (Eller små, kommer an på hvem som ser…) som papirposene blir det litt som smør på flesk….Åsså må eg jo bare le, for vettu?? Dette er så absolutt de søteste posene eg har sett!! Ellers er eg jo akkurat like langt…Kommer selvfølgelig til å bruke disse, men det ble ikkje helt som planlagt. Kan jo legge til at disse posene var avbildet med en hånd som holdt i en pose…Det må i såfall ha vært en dukkehånd! Tar nok også med noen av de store papirposene fra i fjor, har jo noen ting for salg som er av litt størrelse også 🙂 Det ordner seg, men eg måtte le godt i dag da eg åpnet pakken!

 

 

 

 

Ellers, utover å egentlig sløve litt inni mellom, har eg fått pakket disse som når er blitt til magneter.
Greit å få unna litt innpakking underveis, plutselig er det ei uke igjen og et hav å pakke inn! Litt usikker på om eg skulle inkl disse magnetene, men så er de jo litt søte også.

 

 

 

 

Har også fundert litt på alle markørene eg skal ha med….Ser ikkje ut for at me får en vegg, men skal nok få til å ha med den tavla med Fimomarkørene på. Har også stativer til å henge på, men når man skal henge noen 100 slike emaljemarkører opp blir det litt tyngde kan du si…Så hvis det er et par ivrige hender som vil kikke på alt kan hele hurven bare velte og da blir det kaos *ler* Da kom eg på denne Trollhasselen da vettu…men har i grunnen droppet denne like fort som eg fikk hengt på neste alle markørene…Selve Trollhasselen er vel 10 år, den er blitt sprø og tåler liten…Hmm...Begynte å tegne mitt eget stativ og kom så på de fine kosteskaftene eg kjøpte i sommer!! HA! Nå har eg sendt Ali ned i garasjen med kosteskafene OG en nøye utregnet tegning…likevel ringte han nettopp og sa det var 25 cm for lite skaft…!?! Nop, ikkje mulig for alt var sirlig regnet ut så han har garanter gjort en feil? Eg hadde nemlig tegnet og forklart hvordan de måtte kappes i system for å utnytte hvert skaft som var 140 cm. Anyway, dvs eg må bort på Obs Bygg over brua og kjøpe ett til….Men eg er spent på å se hvordan det hele endte ut…!?! Sendte også avgårde en bestilling på betong…Dette stativet mitt trenger nemligen en tung sokkel. Jadda, det er det eg har gjort…Når dette prosjektet er i havn er eg nok berget utifra planene eg har! Så ja, dette var min dag så langt…Det begynner å dufte middag i heimen, steikt sei på menyen og det er nesten noe av det beste!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer
    1. Nei, den fine trollhasselen passer nok ikke til formålet 😂 ivrige fingre hadde vel heller ødelagt den…

      Blir spennende å se hva du kommer opp med 😃.

      1. Vel…akkurat nå spøker det, min idé var ikkje noe god å utføre med kosteskaft…Så nå blir det en tur til Obs Bygg for å kjøpe smale lekter 😀 Men det blir bra, når me bare får det ferdig – Det er eg sikker på! 😀

    2. Ikke bare sei som blir stekt der borte, pass på hjernen din så den ikke blir helt fritert, mye som foregår oppi hodet ditt nå! Selv har jeg fundert på den greia der du selger for innsamling, og jeg har kikka og kikka på de markørene, men markører har ikke noe her å gjøre. Selv om pingvinene var søte. Håpet kanskje du begynte å perle armbånd igjen. Men disse magnetene er jo også fine da til å pynte kjøleskapet. Og de kan jo være nyttige også….. 🐰

    3. her var det fine søte små poser,men ikke alltid en får det en tror ,husker jeg bestilte en fargebok for voksne en gang ,det jeg fikk fikk meg også til å le ,en bitteliten bok med tegninger så små att en nesten måtte bruke lupe skulle det gå greit å fargelegge :=) lykke til på messa

      1. Eg har fargebøker for voksne og det er smått så litt sylspisse fargeblyanter må til,
        hvis ikkje må du kjøpe fargebøker for barn ;D

Siste innlegg