FOR EN DAG!

 

Kunne på ingen måte sitte inne i dag! På med turklær og kom meg ut og ned til sjøen 🙂 Gikk gjennom havna og ut hele moloen til Melingsholmen og tilbake 🙂 Flere var i havna og “rigget” båtene sine
og det hørtes ut som sommer 🙂

 

 

 

 

Når muligheten byr seg må eg opp til Losen
FOR en utsikt!

 

 

 

 

 

Som alltid; Flatholmen!

 

 

 

 

Ingen vits å reise til syden i dag,
er sommer her nå! *Bank i bordet*

 

 

 

 

Vel hjemme var det av med jakke og sko før eg fartet ut å fikk plantet litt vår! Omrokkerte på krukkene og fikk en “Ny” ute ved inngangen 🙂 Det gikk i mini påskeliljer og mini stemor i dag 🙂 Eføyen i denne krukka har stått
ute i 2 år nå! Ikkje verst 🙂

 

 

 

 

Se her! Clematisen spirer som bare det! 4.år på rad!
Måtte det komme mange blomster!

 

 

 


Ble noen “rare” Gps bilder i dag *ler* Første tur er denne, da måtte eg kjøre ned på apoteket for eg hadde glemt tapen hjemme….Tapen eg hadde på beina begynte å rulle og eg måtte skifte….Ok, det gikk kjapt, satte på ny tape og fortsatte turen til Losen og ned over Risnes og Myklabust…

 

 

 

 

…TRODDE eg! Nei nei, eg må nok ha meg ei annen klokke hehe Den slår seg av/på, eller eg er borti.…Var innom kirkegården og så kjørte eg hjem….Trodde eg hadde skrudd av Gps målingen eg, men nei hehe
Tipper den faktisk turen i dag var ca 3-3,5 km -Helt greit.

Anyway, det er kwell og den skal eg tilbringe her på Hobbyrommet!

 

 

Minner om:

 

PÅSKE KOS her på bloggen! Bli med du også 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Ja nå må man bare nyte godværet mens man har det. Litt mer makelig anlagt jeg da. Satt i solveggen med kaffekruset og en god bok. Stolpejakten som startet opp i dag kan jeg fint ta en annen dag. stolpene står jo ute til langt ut på høsten.
      En fin kveld til deg.
      Klem Liv

Siste innlegg