For en GAVE!!

Designet av Rastus Hsu

 

Hvor mange skjerf har du startet på i din strikkekarriere? Ikkje sant….Det er vel ofte noe av det første man prøver seg på når man først har lært å strikke: “Ååå eg skal strikke meg et langt skjerf”. Tror aldri eg kom i mål med noen av mine første skjerf….de var jo sååå lange…

Skjerfet på bildene her jo egentlig et drømmeskjerf å strikke,
deilig garn og mye mønster!

 

 

 

 

 

Eg var en av mange som strikket Bittami sitt advenstskjerf o 2014, ferdig ble eg også! Kuleste skjerfet i boka spør du meg, dessverre ble mitt aldri egentlig brukt og det var kun min feil: Garnet ble nok litt i det tykkeste laget med tanke på mengde mønster. Da er skjerfet som eg la ut her mye bedre….

 

 

 

Designet av Rastus Hsu

 

Dette er nemligen strikket i Jamieson & Smith 2ply, tynt og lett garn. Selv om designeren er fra Taiwan fikk eg en norsk følelse over dette, både i farger og mønster. Flott skjerf og absolutt et eg putter inn under favoritter 🙂

 

CALDER SCARF
Bildene over
Lengde 210 cm, bredde 24 cm

Ønsker du lue som hører til får du den til halv pris når du kjøper skjerfet 🙂
Lua finner du HER INNE

 

Dette må jo være tidenes julegave til noe som liker å pakke seg litt inn i kulda!
Start nå og du blir ferdig i tide Ho Ho Ho

 

 

 

* * * *

 

 

 

Midt i uka og fullstendig pottetett på 4.uka…Sau noooo moooore! *Drittlei* Trykker nesa full av mentholatum for
å øyne et håpe om å trekke pusten inn via nesen….Håpløst! Var i huleste har bitt seg fast i ræva mi i sommer?? Eg har heldigvis ikkje noe feber og bivirkningen etter runde 2 med Zovirax ser ut for å utebli, så da fungerer eg i det minste. Litt greit det da siden eg har mor mi her hjemme. Dvs eg skal straks ut på kjøkkenet å lage frokost, det er jo noe eg egentlig aldri gjør, men i dag skal det kokes egg og steikes rundstykker
(Siste nevnte kun fordi eg glemte å kjøpe grovbrød i går).

I dag har eg planlagt tidenes middag: Terteskjell 🙂 År og da siden, men i dag skal eg brilljere! Må en tur på butikken etter noen småting og så inntar eg kjøkkenet, men før alt dette må eg får staket opp snyteskaftet….

 

 

HA EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg