For en gjeng!

 

Dette kan bli litt av en gjeng, eneste problemer er jo at de 2 siste eg tok ut av ovnen hadde eg glemt å sette krok i….! All den tiden åsså bare POFF! Får eg ikkje krok i, vel…da kan de egentlig bare stå dersukk! Jaja det blir nok flere ugler, er visst mange som er glad i det. Det gjenstår litt dekor og noen strøk
med lakk så kan de bare flakse i vei 🙂

 

 

 

 

Eg har vært lat med montering nå mens eg har vært syk, da er det enklere å bare sitte å kna på Fimo, mye dill når bitte små dingler skal monteres. Har fått unna litt i dag, men det er ennå noe eg ikkje helt hvordan eg skal montere…Hmm…er noen dubbeditter på vei i posten som eg vil teste ut før eg bestemmer meg.
Har jo i grunnen ingen hast så det går fint 🙂

 

 

 

 

Har også en gjeng av disse, hva det er, nei det er ikkje godt å si 🙂
Litt usikker på monteringen her også, men finner nok ut av det.

Sitter også her med ei lista…Knoter ned litt ideér, og det skal eg si deg ikkje er så lett! Det er jo egentlig uendelig hva man kan lage, men et visst bruksområde må de likevel ha. Prøver og feiler hele tiden, brainstormer med meg selv ca hele dagen 🙂 Har fått et par virkelig gode ideér fra noen av dere og de skal testes ut og kan nok bli noe av det eg pakker med meg til Strikkefestivalen 🙂

Eg har fått utrooolig mange meldinger i dag…trooor eg nærmer meg nesten 70 stk!!! Har verken lest eller svart på alle, men det ble en del reaksjoner og ikkje minst episoder som kom frem i kjølvannet av innlegget mitt i natt! Det er nesten så eg ikkje tror det, men eg vet jo det er sant – Har sett mange av de fortalte episodene me egne øyner.

Ellers har eg gjort noe eg egentlig aldri har gjort før i dag! Eg har så vondt i nesa! Ikkje spesielt tett, men ufattelig sår, øm og direkte vond! Fikk det for meg at nesespray kanskje kunne hjelpe! Liker overhodet ikkje nesespray, bruker til nøds saltvannsdråper, men i dag kjørte eg til Joker og fikk meg en Otrivin Mentol! Ble nesten litt auforisk etter et par spray, men himmel sååå godt! Er det mulig liksom!?!? Kan nesten skjønne at noen blir avhengig hehe En annen irriterende ting?? Tok på meg den nye kjolen, guuu så herlig den var på….Spiste middag og klarte å deise hele middagen over hele magen….Jadda...sånn kan det gå når man skal dille samtidig som man spiser…Kan jo nevne at eg hadde habanerosaus på tallerken…eg S P R A N G til vaskerommet og fikk kjolen i maskinen fortere enn Fy! Eg kan, hvis eg myser se 2 små flekker nå når den er vasket…! Det er bare sååå typisk meg –
En av grunnen for at eg har sluttet å kjøpe hvite gensere…

Vel vel, nå skal eg lese noen flere meldinger før eg fortsetter med dillet,
må se om eg klarer å få krok i de uglene som mangler…Irriterende altså

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg