For en kveld! – Me er heldige!

 

Altså….dette kunne ikke blitt bedre! Når du kan gå tur til nærmere 19:30 og sola fortsatt er på himmelen, ja da er det straks sommer! Vettu? Det blir bare bedre og bedre fremover, ingen unnskyldning for å ikkje stikke ut en tur etter jobb, skole etc – Dagene blir bare lengre og lengre! Kanskje me t.o.m kan jakte “Aurora” (Nordlyset)
i sommer?? Kveldsturer med hodelykt? Ahaa mange muligheter, det er bare å komme seg ut når sola viser seg, samle på soldager….rett og slett!

 

 

 

 

Me var 6 spreke damer som tok oss rundt Tungenes i kveld og det har tørket godt opp siste uke,
forrige mandag tok turen en del mer tid fordi me vasset i myr/gjørme.

 

 

 

 

Me er så heldige! Me har et eldorado av flotte turer me kan gå, hvis man vil kan man gå ny tur hver gang – Ikkje nødvendig å gå samme tur om igjen og om igjen 🙂

 

 

 

Et kveldsbad, kanskje?? Eg vet hvor kaldt det er, men likevel ser det så fristene ut! Det negative med Sandetranda er at det er litt langgrunt 😉

 

 

 

 

Se det ja, en flott tur! Absolutt en tur eg kommer til å gå flere ganger utover sommeren! Blir aldri lei av Tungenes, dessuten er det jo spennende å følge med svaneparet når det kommer egg og unger – Det er sååå koselig! I fjor møtte Bunny og eg på svanemor som luftet sine 2 små

Ble nesten sene kwellen før eg fikk satt meg ned litt, mat må man ha! Må komme meg i seng snart,
i morgen er det tidlig opp for da er det ut på tur med Byhauggjengen og søs 🙂

 

 

 

SOVE GODT!
Nattinatti!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg