Bunny Flytter og blir Siddis!

 

Da er det mer eller mindre bestemt, Bunny blir Siddis, han er skikkelig forelsket i Fargegata – Det hørte eg på han når han fortalte hvor gøy og flott det var der i går kwell! Tenker en leilighet der til høyre i det lilla huset hadde vært perfekt! Eg vet det er noen skikkelig kule studioleiligheter der! Midt i blinken, men kanskje han heller skulle ønske at det var sånn i Drammen også? Det hadde muligens vært ideelt. Han var fasinert over at fargede lyspærer fikk henge i fred!? At det i det hele tatt var mulig.Det sier kanskje mer om Drammen…?
Er trist at noen ikkje klarer å la det andre fikser og ordner får være i fred.

Skal du til Stavanger sentrum i kveld? Kanskje en tur innom fargegata? Mye mulig du finner Bunny
på “Fri Bar”, der var det skikkelig kult og koselig 🙂

 

 

 

 

Me parkerte på Jorenholmen og tok flere runder rundt i byen, det er år og dag siden eg gjorde det sist –
Skikkelig koselig! Byen var smekkfull av folk og mye turister! Fasinerene! Går du rundt på en vinterdag
ser du nesten ikkje et menneske!

Etter at diverse shopping var unnagjort satte me oss i bilen og kjørt nordover i de underjordiske tunnellene
og vipps så var me heeelt ut i havskorpa langt ut på bygda! Herlig når man kan forflytte seg kjapt 🙂

 

 

 

 

Dette bildet tok eg 23.mai ute på Tungenes, da var ruginga i gang!

 

 

 

3.juni gikk Ine og eg rundt hele Tungenes og da fikk me seg 2 svære egg!

 

 

 

 

På vei ut mot berga traff Bunny og eg på denne fine familien! Ungene er store og det var garantert Gå-Trening på gang, det var sånn: 1,2-HVIL, 1,2-HVIL! Det gikk trekt og vaklet kan du si 🙂 Men sååå skjønne!

 

 

 


 

Kom oss helt ned i vannskorpa og gikk et stykke, det var ikkje for å gå tur me var der, det var mest for å vise hvor flott det er der ute 🙂 2-3 km ble det likevel for du vet; skravla går i 90 på oss begge 🙂

Fant ut at me egentlig har gått mye i dag, over 11K skritt og det tilsvarer nesten en tur på 1 mil…Eller ikkje…Uansett, koselig har me hatt det 🙂

 

 

 

 

Me var innom New Yorker, der har de alltid mye kule T-shirt, av de eg veldig ville ha hadde de jo bare small…så da bare måtte det bli Harry Potter, så sånn kan det gå 🙂

I morgen skal Bunny reise hjem, det er jo alltid dumt! Men, han flyr ikkje før i kwellinga så før eg avleverer han på Sola skal me finne et sted å spise litt god mat – Det blir jo en fin avsluttning 🙂

Meeen nå? Vel først må eg fikse meg ei skål med is, så er det på med serie – Ny episode av Outlander i dag! Woop Woop! Der etter er det bare å fortsette der eg slapp i går!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Høres ut som nok en super dag 🙂 Herlig strand. Jeg er enig i at Fargegata var noe av det flotteste jeg har sett 🙂 Skulle også gjerne bodd der 🙂

    2. En herlig dag for dere begge. En fargegate burde alle byer ha. Så koselig. Mange flotte bilder fra dagens tur. Takk for titten. Satser på at dere fikk godt med påfyll av gode minner i dag. Godt å ta frem å tenke tilbake på når ting blir stusslig.
      Her har vi feiret eldste “barnet” 42 år. Hvor har tiden blitt av?
      Klem fra Liv

Siste innlegg