For noen farger! -Oppskrift

Designet av The Loopy Stitch

 

Jadda, det måtte bli et teppe til! Veldig lett å falle når du fargene smeller! Se på dette da!? Akkurat som en skikkelig soloppgang, eller nedgang? Bruker man et garn med mange nyanser, da kan eg jo uten problem nok en gang anbefale Finull da vettu! Ååå den Finullveggen hos Husfliden er magisk! Så mange farger i en farge liksom…Da kan du skape de mest fantastiske uttrykk i et teppe ♥ Vær forberedet på en heidundrande fest etterpå,
men det er det verdt 🙂

 

 

 

Designet av The Loopy Stitch

 

Det skal ikkje mer til enn et teppe som dette som kan få rockefoten til å danse, eller heklenåla da om du vil!
Eg er lett å friste og havner titt og ofte ut på en ny galei 🙂 Denne designeren har mange fine lapper og tepper,
det er bare å la seg friste Her Inne!

 

SPLENDID SERENDIPITY
Bildene over
Lappene er ca 40 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Jadda, eg fikk strikket noen cm i går kwell, tro det eller ei, men nå er eg ganske snart ferdig med vrangborden! Ser jo ut for at denne genseren blir et aldri så lite (stort?) langtidsprosjekt….satser på en lang og ikkje så kald høst sånn at eg kanskje har den klar til vinteren. Men nå som eg har fikset Tv2 kan det jo bli noen Huskestue og Skal vi danse strikkestunder fremover 🙂 Før (Dvs før 1.april) trakk eg alltid inn i stua med strikketøyet sånn i 20 tiden hver kwell, men nå det siste halvåret har jo ikkje det blitt….

På Hobbyrommet de siste dagene har det blitt en del Donuts, store og små. Har fått spørsmål om å lage ørepynt med Donuts…Har en del utstyr for ørepynt, meeeen, eg får sjå. Nå første og fremst er målet der fremme Strikkefestivalen i Stavanger og da lager eg ting som kan passe på en Strikkefestival 🙂 Mulig øredobber kunne slått at, men pr nå er ikkje det første pri. Har noe strikkerelaterte armbånd som muligens blir med. Ender vel opp med både hummer & kanari og da er det jaggu godt at Mocina Design har satt
i gang produksjonen av smarte og flotte strikkevesker!

 

 

HA EN FLOTTERS DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg