For sent å snu…

 

Planen var klar allerede når eg kjøpte denne jakken for ca 2 år siden…meeen det har liksom ikkje skjedd…før nå! Nå er det ingen vei tilbake….Gjort er gjort…Søren ikkje lett å bli enig med meg selv om HVA eg skal male, vil jo ha så mye! Satt å bladde gjennom motiver eg har lagret, men kom frem til at siden eg egentlig kun bruker denne jakken i sommerhalvåret måtte det bli noe som passet 🙂

 

Så ja…

 

 

 

Akkurat på dette punktet tenkte eg et øyeblikk at Såpebobler kunne
blitt kult….men eg vil jo gjerne mixe og trixe…

 

 

 

 

…med alle de nye fargene eg fikk i hus i går! Alle hører hjemme på sommerhalvkula 🙂
Ååå herlige fredags kwell kan du trygt si! Bare å følge med for fortsettelsen! Woop Woop

Hva driver du med på en kwell som dette?
Bare fordi det er fredag sviver og surrer The Voice
i bakgrunnen her inne på Hobbyrommet 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
      1. Noe i den gata der ja, FARGER i allefall 🙂
        Tenkte først på en flamingo, men eg har kåpe med ei diger flamingo på 🙂

        1. Nok flamingo nå, er vi ikke på 6 eller 7 året med flamingoer.. blomster og kolibri, dét heier jeg på 😜

            1. Jo men kolibrier er dritkule.. du skulle sett meg med kamera etter en kolibri i tappert forsøk på å knipse et ordentlig bilde. Jeg greide det, bildet var helt rått, kolibri med utslåtte vinger over en stor blomsterkasse av sjokkrosa blomster. Memories sweet memories.. men de dritkule altså!!

Siste innlegg