Før, Under og Etter…

 

Har tenkt på det en stund, ja ganske lenge faktisk….det var absolutt på tide å utvide lagringsplassen her på Hobbyrommet – Rett og slett å få bort en del av det som står på gulvet og rundt omkring…

Vel, eg kom meg tidlig opp, ergo tidlig ut! Målet var Ikea
og det er søren ikkje bare bare, spesielt på en lørdag!

 

 

 

 

Som fryktet var parkeringsplass ca smekkfull, men med en liten Kia klarte
eg å smette meg inn lengst borte fra inngangen 🙂

 

 

 

 

Eg er, så sant det er mulig, lynkjapp når eg fyker gjennom Ikea…

 

 

 

 

…visste akkurat hvor det eg skulle ha sto, så var det full fart mot kassen og merkelig nok var alle selvbetjente kasser ledige på tross av køer i de betjente kassene…? Hmm ok….JuHuuu

 

 

 

 

Tror det gikk max 10 min fra eg spurtet inn til…

 

 

 

 

…posene sto i bilen! Woop Woop!

 

 

 

 

JADDA! Utvidet med 24 skuffer, så nå har eg 48 skuffer til alt dillet mitt!

SÅ NICE! Syns disse her er helt geniale for de opptar jo ingen plass,
det eg har i skuffene tok mye mer plass når….

(Å ja…eg er fullt klart over alle ideéne som finnes om hvordan slike skuffer kan males…ikkje sett meg på DEN ideén!! *ler*)

Kommodene heter MOPPE

 

 

 

 

…det var i 4 store Smart Box og en utallig mengde med diverse glass!

 

 

 

 

Of Course! Alle visk fikk sin egen skuff!

 

 

 

 

Ymse knapper og random markører…

 

 

 

 

…egen skuff til alt av glitter…

 

 

 

 

Alt av smykkeperler og div som var i de 4 Stor Box fikk god plass i 7 av skuffene 🙂 Eneste problemet med så mange skuffer er jo den der gullfiskhukommelsen min…Eg vet at det eg leter etter ligger i en av skuffene, men hvilken?? Kan fort ta litt tid når eg må lete gjennom 48 skuffer *ler* Uansett, på mitt Hobbyromm funker dette helt supert! Det neste eg vurderer er å ha perlekommodene på toppen her…har nemligen planer om flere perlekommoder også…få de bort fra skrivebordet liksom…Det er mulig eg skal kjøpe meg noe som trenger litt plass på pulten…får sjå…

Men nå? Nå skal eg nyte roen over orden og system og perle litt 🙂 Hører Ali er i sving på kjøkkenet og i dag blir det lammelår m/alt. Amira og Eirik kommer på middag, det blir sen middag da alle 3 ungene jobber til kl 18 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Hei. Jeg har også disse til scrappesakene mine. Helt utrolig hvor mye det går i de skuffene.
      Bare elsker de små komodene mine. 🙂

Siste innlegg