Forbanna Dritt!

 

Våknet av at det durte inn flere meldinger under puta sånn i halv 8 tiden, droooo meg til kl 8 og ventet på alarmen. Kikket på mobilen på vei til do, men uten briller er det ikkje mye eg ser….så det var fra legen da. Fikk på meg brillene og satte meg på do mens eg scrollet….Ja ha ja…ikkje sant...Det meste av prøvene var for høye, Crp på 140 bla….ja ha ja….Forenelig med Galleiveisinfeksjon…Ja ha….Kom til kontoret i 10 tiden…Ja ha ja….
Vel vel, da er det vel på an igjen da med gudene vet hva…

Fikk akkurat NÅ også melding fra megler….huset er solgt, Amira og de har 1 års bryllupsdag så egentlig ganske mye å feire/være glad for, men først har eg noen galleveier å “rydde bort”.

Skravles etter hvert….

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg