*Forelsket* – Strikkeoppskrift

Designet av Stone Knits

 

Åååå…sukk…disse vil eg ha! Eller nei, disse MÅ eg ha!! ♥ Så koselig og lekkert julete – Helt i mi gate dette her. Har du tid inni mellom så rekker du det kanskje slik at du kan bruke de nå i jula 🙂 Er ikkje så vanskelig,
heller rett frem og beine veien.

 

 

 

Designet av Stone Knits

 

Strikkes i tynt sokkegarn, 400 m/100 gr og pinne 2,5 mm – Aldeles nydelig håndarbeid!
Ble ganske så betatt her eg sitter, ja en smule forelsket kan du si 🙂

 

CHRISTMAS PUDDING MITTS
Bildene over
3 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Jaja fikk da gjort noe i dag også: USA-Spesial og Rocky Road 🙂 Begge deler skal jo skjæres opp og pakkes, men det får eg gjøre i morgen 🙂 Eg skal ut en tur på besøk i morgen kwell så eg får “kjøre” litt rolig på kjøkkenet i morgen, kanskje nye Karamellsaus? Hmm skal i allefall slappe litt av og surre litt på
Hobbyrommet og gjøre klar litt nissegaver.

Ellers i morgen? Ho Ho Ho Da er det klart for JULEKOS Nr 3
og eg kan love garn 🙂 Det blir nice! Kommer i morgen tidlig!

 

 

SOVE GODT NÅR DU LEGGER DEG,
NATTINATTI

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Lekre😍 Er ikke kommet helt i mål med de planlagte strikkegavene for i år, så min plan er å strikke en haug med lekre ting jeg har lagret fra bloggen din og litt andre steder hele neste år 😃 Og -det meste skal strikkes fra garnlageret, for det begynner å bli ganske formidabelt 🙈

Siste innlegg