Forsov meg jo…

Ja eg vet det er lørdag og eg har ingen jobb, men eg forsov meg jo! Hadde alarmen på 9 og planen var å være ute hos Amira i 11 tiden….nå er kl 10.40 så det går ikkje…Men eg skal straks komme meg på bade, snu litt på krøllene så er eg nok snart på vei. Tenkte egentlig det var greit å si God Morgen i det minste, er faktisk ganskemange som blir bekymret når eg ikkje legger ut et morgeninnlegg 🙂 Det føles faktisk godt, ja å bli etterlyst liksom 🙂

Ute er det drittvær….Regn og Is!

Planen i dag er “hjelpe” Amira med et par julegaver, det kan jo bli kos. Senere har eg litt å gjøre på bådekjøkken og Hobbyrommet – Skal bla pakke alt som skal leveres Kirkens Bymisjon på mandag.

 

 

 

 

En dag når eg blir rik har eg lyst på nytt gulv i stua…sukk…

Men nå etterlyser Amira meg så eg må bare komme meg på beina Ho Ho Ho Skravles senere!

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg