Frem med RESTEGARNET!

Designet av Kay F Jones

 

Hvis eg nå tømmer Opal garn hylla mi kan eg ha tidenes pledd til jul!! Teppet er faktisk strikket i 4-ply garn! Å ja, det trengs litt tålmodighet, men det har eg vanligvis plenty av 🙂 Det beste er jo at det ikkje er montering(!!) Har eg skjønt det riktig så strikkes remsene sammen etter hvert så dette blir jo bare bedre og bedre!

 

 

 

Designet av Kay F Jones

 

Teppet kan du selvfølgelig strikkes i akkurat det garnet du vil, det er jo kanskje grenser for hvor mye tålmodighet man har…Men så blir det lekkert i tynt garn da….For et dilemma! *ler*

 

JELLY ROLL BLANKET
Bildene over
Str ca 120 cm X 90 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Altså….Torsdag og Turdag….Eg valgte å stå over Byhaugturen i dag fordi kneet var stivt som en stokk og det er ikkje alltid me går i terreng, som da er best. Men det ordner seg, for storesøs henter meg litt senere så tar me en tur på stranda i steden for 🙂 Kjente eg ble sååå sur når eg sto opp, men nå blir det tur likevel 🙂 Har også sendt melding til legen for eg gidder ikkje ha det sånn *ler* Vanligvis går disse kneperiodene over i løpet av et par dager, men nå har det “hengt seg” i 1 uke! Skikkelig irriterende.

Vel vel, da må eg nesten lage meg ei skål med havregrøt
og fikse meg klar for tur 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Koselig å høre fra deg igjen, beste mønstere og kreativitet, ha en god kne dag, hehe hilsen Heidi Grøsland

Siste innlegg