Fremsnakking er bra!

Foto: Lånt (stjålet!) fra Bloggen “Katies Hjerte”

 

Har lenge lagt merke til at flere nå begynner å fremsnakke andre blogger (ofte de samme bloggene også…), noen litt vel krampaktig må eg si. Men men, Fremsnakking ER bra! Må bare nevne at eg har fått kritikk på at eg aldri fronte andre bloggere….??? Eller “løftet” frem en blogger som det så fint heter på “influencer språket” *ler* Oki…La meg bare si det sånn at eg fronten noen hver eneste dag, hver dag, ofte flere ganger om dagen promoterer eg Uavhengige strikkedesignere 🙂 Helt frivillig gjør eg det, ja t.o.m uten betaling hehe Mulig det ikkje teller da…?

 

Anyway, eg kan helt fint fronte en blogg eller flere og da vil eg på det VARMESTE anbefale bloggen KATIES HJERTE  Har aldri sett at noen har skrevet noe om henne? Det er i grunnen litt synd…Vel, eg har lest denne bloggen siden ca 2019 da eg helt tilfeldig kom over den og ble sittende lenge å scrolle, lese, lese og lese. FOR ei dame sier eg nå bare! Ja jo, det er en del sykdom, men altså! Det virker ikkje som om det er noe som stopper henne, hun fikk t.o.m nytt hjerte opp på alt det andre hun sliter med. Som hjertesyk hele livet har hun måtte lære
å leve som frisk. Det er nok slettes ikkje bare bare vil eg tro.

Gjennom bloggen hennes blir me med henne på det meste, hun skriver fortellende godt – hun illustrerer t.o.m barnebøker. Får med meg at hun har det eg vil kalle en lun humor og ikkje minst galgenhumor – DET er viktig 🙂 Hun har fått røyne livet mer enn de fleste, likevel så smiler hun på de fleste bildene – Vettu? Eg liker denne dama! Og du? Vel, eg kan i grunnen ikkje annet enn å anbefale deg å stikke innom å se selv,
gjerne scroll deg litt bakover slik at du får med deg litt av historie 🙂

 

Tja, tror eg skal benke meg til rette under dyna! Eg har glitter i håret for anledningen! Oh MY!! Har man først åpnet en glitterboks, ja da er det over alt! Mulig det kommer et resultat i morgen,
eller senere i dag blir jo det…klokka er jo over 2!

 

 

SOVE GODT!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

8 kommentarer
    1. Foruten designer har jeg også opplevd at du framsnakker både Mammapåhjul og Kjerringtanker, så nå må jeg innom dere alle hver dag! Fint innlegg, og skal sjekke ut Katies Hjerte også, hvem vet om det også blir en fast blogg 🌹

      Og de perleriene var råkule med makrameén!

      1. Mulig eg kanskje ikkje helt har fremsnakke de rette bloggerne? hehe Hmm vel…man trenger jo ikkje følge steemen for å si det sånn *ler* Takk for ros <3

    2. Har også hatt innlegg om Monicavederhus.Syns du er flink til å framskaffe.Ha en fin dag .

    3. Hei, må bare skrive noe jeg har tenkt på lenge, mens jeg husker det!
      Kjenner du til noe som ble kalt “Hønsestrikk”? Tror det kom fra Danmark, var veldig populært på 70-tallet/begynnelsen på 80-tallet 🙂 Fargerikt og veldig morsomt!

      1. Hønsestrikk ja, det er kjempestilig! Mener eg har ei bok på hylla om det 🙂 Som ca 12 åring strikke eg en vest i hønsestrikk, var ikkje så dreven på den tiden så eg knytet 2 og 2 tråder sammen i steden for å feste med nål….Vel…det ble en del hull i den vesten etter hvert 🙂

    4. Selv trekker jeg jo daglig en blogg av de 100 på topplisten for fremsnakk. Grunnen til at jeg har valgt å gjøre det på denne måten fremfor å gå etter egne preferanser, er at dette automatisk utelukker blogger av høy kvalitet hvis tematikk/genre befinner seg utenfor mine interessefelt. Dessuten oppdager jeg nye blogger for meg selv også!
      Selv om jeg, som sagt, trekker en vinner, so to speak, er ikke det ensbetydende med at det som sies på noe vis er falsk smiger. Blogg.no har temmelig strenge kvalitetskrav på de som får blogge under de, hvilket var grunnen til at jeg følte meg såpass trygg på at dette konseptet kunne gjennomføres på ærlig vis. Allikevel, er det jo trolig at den dag vil komme der jeg trekker en blogg som fronter verdier, og/eller en blogger hvis handling(er) gjør det umulig med en genuin fremsnakk, -og da vil jeg rett og slett foreta en omtrekk. At det som sies er ærlig, er alfa og omega. Samtidig, kjefter og smeller jeg så til de grader ellers på bloggen, så dersom jeg ikke har noe pent å si om mine bloggkolleger, så får jeg heller holde kjeft.
      Jeg har besøkt Katies hjerte noen ganger, og er helt enig i at dette er en svært god utgivelse som jeg gleder meg til å få gjøre stas på når den dagen kommer 🙂

      1. Har fått med meg det og det er en flott måte å gjøre det på for jammen er det mange bra blogger blant de 100. Tidligere kunne man se lista som gikk langt over de 100, tro om de fra 101 er rangert i en “hemmelig” list som ingen kan se lenger? Syns det var kjekt når lista var tilmærmet endeløs 🙂

        1. Jeg har tenkt på det samme! Det må jo finnes en fullstendig oversikt på den der Google-telleren (eller hva nå en skal kalle den)?.. Har vært inne på å klikke inn på den linken under topplisten, men med min track-record med den forbannede Analytics -greia (den kommer og går etter eget forgodtbefinnende), så har jeg ikke turt av redsel for å slette hele dritten (hehe).
          Jeg må jo si det ville vært langt mer interessant å se de som er up & coming enn gamle storheter som ikke har blogget på måneder..

Siste innlegg