Frost, Flott og Friskt!

 

Det var bare å kle seg godt i dag for kulda beit fra seg, selv om det “bare” var 5 minus. Dobbel ull og vindtett, så me frøs ikke, men den beit i ansiktet 🙂 Deilig og friskt! Kjente eg ble noe stivere i lårene enn vanlig
og det var nok kulden sin skyld. Uansett, herlig å gå på, har jo ikke vært på tur siden torsdag!! Stokkavannet lå som et speil og sola kom frem etter hvert – Bedre kan det ikke bli!

 

 

 

Me hadde broddene i sekken, men selv om det var frost og noen steder is på bakken gikk det bra –
Meget Gode turstøvler vettu, det hjelper godt på 🙂

 

 

 

 

Som du ser var det t.o.m istapper! hehe Me gikk rimelig fort, for fort til at eg fikk med meg fine fotomotiv
i dag
, men at det er mye flott i skogen en vinterdag er helt sikkert! Burde tatt en rusletur en dag, tatt med hagesaksa også...det er såååå mye flott Kristtorn i Mississippiskogen!! Syns turen gikk kjapt i dag selv om eg følte låra som sagt ble noe stive/tunge, men du vet; Skravla går i ett og da flyr tiden.

 

 

 

Tiden var også bra! Deilig 🙂 Neste tur er allerede på torsdag og da blir det en mye lengre tur, me må også kjøre ca 1 t før me kan begynne å gå. Da skal strekke Tungenes-Ogna fullføres 🙂 Søs skal også bli med og det blir koselig 🙂 Da er me i allefall sikre på å komme frem uten noen omveier,
føler hun er lommekjent de fleste stedene 😉

 

 

 

Vel hjemme var det omtrent rett i dusjen, en god og varm en! Smakte fortreffelig med varm kakao og gode knekkebrød også, var jo holsulten! På vei hjem svippet eg innom Kiwi for Dib, gikk forbi bakehyllene og Hekkan! De har jo “Priskrig”!!! Det svarte seg for meg i dag kan du si, i går var det jo Freia kokesjokolade,
i dag ble det sirup, sliced mandler og kokos! Sparte ganske bra på det! Spennende 🙂

Har i grunnen tatt kwell her nå, skal tidlig opp i morgen også – Skal bli med søs på barselbesøk og det blir koselig ♥ Noe har eg gjort da; Hengt om flere lys ute, all sjokoladen er hengt opp på juletreet og eg har laget til en pakke 🙂 Tja, da tror eg bare eg slapper av resten av kwellen…er ganske søvnig….ZzZzz…*Gjesper*

 

 

 

 

NYT DEN!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Ja nå har vinteren kommet. Drøyt 13 blå her i formiddag. Brrr.
      Synes det er litt teit med denne priskrigen. Må jo nesten stikke innom hver dag for å få billigst varer. Lite forutsigbart,
      Ønsker deg en fin kveld og god natt.
      Klem fra Liv

      1. EG følte meg heldig i dag, men “gidder” ikkje kjøpe noe bare fordi det er billig 🙂 Nå må eg bare få resten til bakingen i hus før helga 🙂

Siste innlegg