Fy søren for et flott teppe! – Oppskrift

Designet av Tinna Thórudóttir Thorvaldsdóttir

 

Hvis du virkelig har lyst på et skikkelig godt og varmt teppe hekler du dette i Léttlopi ♥ Islandsk ull, stikker litt
(Min mening) men virkelig godt og varmt. Hvis ikkje strikker du det i et annet garn du er glad i 😀
“AMMA” betyr bestemor og mønster er tradisjonelt.

 

 

 

Designet av Tinna Thórudóttir Thorvaldsdóttir

 

Fy søren det er flott altså! Se bare forskjellen på det med og uten farger? Ååå virkelig vakkert og stilig! Jadda, trengte jo NOK et problem her i kurvene vettu…! Eg hadde jo ikkje valgt Léttlopi hehe Hadde nok garantert bare tatt meg en ny tur på Sparkjøp MoHaaa

 

 

AMMA CAL
Bildene over
5 størrelser

 

 

* * * *

 

 

 

 

I dag altså! WHAT A DAY!! O`la la! *Fornøyd med meg selv*. Starte med å tømme denne høye kommoden, smekk full av håndklær og sengetøy…!<—KAOS! La alt det hvite sengetøyet i klor og lot det ligge mens eg vasket håndklær. Ryddet kraftig (kastet mye hehe) i hyllene i garderobeskapet på boden, flyttet inn alt av sengetøy slik at denne kommoden som står rett utenfor badet kan fylles med håndklær —> Bedre løsning 🙂 Hyllene over var der eg hadde alle Hama perlene før, spørsmålet nå er jo hva skal sette/putte opp på der? Hmm

Tok et digert jaws inne på vaskerommet, og lillegangen er nå fylt opp med boss + et par små sekker med sengetøy som skal til Fretex. Endelig har eg fått inn de stabledunkene me fikk av Amira og de på vaskerommet! Da blir det en til glass/metall og en til pant. Mulig eg bruker noen til skittentøy, har ikkje bestemt meg – Har lyst å se hvilket utvalg de har på Ikea. Må tenke på hvordan eg løser kaoset på den andre delen av vaskerommet, men dette blir bra! Har virkelig styrt i vei og tok like godt å vasket alle gulvene etter på, også inne på Hobbyrommet 🙂

Får se om det blir tid å fortsette i morgen, er jo ut på handel for mor mi da, men men…Vil du se hele ryddekaoset ligger alt ute på Snapchat (@vibbedille) Har hatt en del gøy inni mellom sammen med mange av dere og, nå har f.eks eg og AH kommet frem til en løsning hva gjelder strikkemaskinen mi – Den skal eg starte på nytt med, for nå går det garantert mye bedre 😀

 

 

 

 

Dib hentet pakke for meg på vei hjem fra jobb! Sååå koselige! Dette er design av Anja Takacs (<—Tilbud) og eg ble så glad for at det var sorterte perler opp. Irriterende å ha blanda poser vettu 🙂 Alle disse figurene er ca 30 cm.

 

 

 

 

Kl 20:00 satte eg meg ned i Go`stolen i stua for å se på Farmen og kose meg med deilig kakao. I samme øyeblikk ringte Amira og me skravlet til nå (22:30) Jaja mye koselige å skravle med henne enn hele Farmen….
men nååå kan eg i allefall si at...

 

 

 

 

SOKKENE MIN ER PÅ FARMEN, og ikkje “bare” på Torpet *ler*
Takket være Marna, måtte hun gå hele veien *Krysser fingrene*

Hadde en tanke om å se episoden på ny inne på Sumo, men nå vet eg jo hvem som ble førstekjempe så da gidder eg garantert ikkje det…mistet smaken på denne sesongen da de begynte å stjele, men nå må eg se det ferdig fordi Marna kom inn. Tenk om sokkene mine vinner hele sullamitten hehe Jajaja eg veeet….*Tåpelig*

Anyway, nå skal eg inn å sette vinduet på soverommet helt opp!

 

 

KOS DEG
OG NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Hva var løsningen på den stripa på strikke mølla?
      Hender seg jeg får sånn selv på min egen 🤔😏😊

      1. Eg har ikkje testet det ennå, men vil tro at det er for lite tyngde i strikketøyet. På den lille mølla mi er det jo et lodd man fester i det man strikker. På den store som eg bare har hatt på bordet blir strikketøyet dradd i skjevt + at det ikkje får henge ned. Skal legge opp på nytt og se om det blir bedre 😀

Siste innlegg