Fy Søren så skjønt!

Designet av Natsuko Iida

 

Det var bare så mye skjønt med denne syns eg! Den ser supermyk og fargen er jo bare DåneLekker ♥ Garnet finner du HER og den ryker rett inn inn i mine mapper 🙂 Eg strikket meg en lignende vest for noe år siden og den er så herlig under jakker hvis det er litt kaldt for av og til er det en stor fordel å ikkje han lange ermer. Det kan fort bli for varm og hvis man går med jakken åpen er man varm på bryst/mage 🙂 Ååå den deilige halsen då!!

 

Designet av Natsuko Iida

 

Vesten er vrengt på vrangen der av strukturen 🙂 Tøft!

 

 

URAUE
Bildene over
Fra 91 cm til 145 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

Resten av innlegget er vel mer for de som er spesielt interesserte 🙂
Det var igjen dukert for Rogalands Mesterskapet og DibHassan stilte som både deltagere og debuterte som dommer *Stas*  I fjor vant han Gull i mønster og hadde noe å forsvare.

 


Av 2 mulige medaljer ble det Gull i Mønster (som i fjor) og det ble Sølv i sparring 🙂 Kjempestas, men me skulle vel ønsket at bare ENDA flere stilte i RM, Rogaland er jo faktisk ganske stort og det er flere klubber, men men, mai er vel generelt en travel måned for de fleste. Uansett me hadde det gøy og det var masse flotte barn og ungdommer som stilte 🙂 Flott arrangement i regi av Sola Taekwondo Klubb

 


Det er ganske stas når eg ser DibHassan sitter her som Hoveddommer i et mesterskap 🙂 Han har virkelig kommet lang og han er utrolig dyktig i det han gjør. Lite og ingenting som overlates til tilfeldigheten der kan du si.

Det neste store i år vil eg tro er NM i november og det som er SUPERKJEKT er at det er i Stavanger ♥ Eg glede meg spint ihjel. Det skjer en del fra nå til da; I slutten av måneden nå er det igjen klar for Gradering (MIDT i eksamen så det blir mye lesing!) I juli reiser han til Surnadalen i nord på treningsleir og der blir det OGSÅ en Gradering og da er han klar for det Svarte Beltet! ER han heldig (Eller klar?) får han kanskje prøve seg på det til jul 🙂

 

Første Mønster – Dib vinner

 

 

Finale Mønster- Dib Vinner Gull

 

 

1. kamp Sparring – Dib vinner og går videre

 

 

Finale/Sparring – Dib taper og får Sølv

 

 

Siden Dib skulle være dommer i dag ble det en tidlig start og kl 9.30 var me på plass i hallen og der ble me i flere timer 🙂 Eg hadde med meg strikketøyet og fikk strikket et stykke på Glam-Sokkene. Første 1,5 t var det Aktivitetsdag for ungene med medaljer og det hele før de store satt ei gang. Amira kom også ut etter hvert når Dib og de startet og me hadde det riktig så koselig. Selv om eg ikkje gjør så mye annet enn å sitte der og gå rundt blir man ganske sliten etter så mange timer.

Nå er eg seriøst veldig klar for en deilig strikkekwell og HVIS eg klarer å holde meg våken skal eg prøve å rangle litt! Har blitt lite av det denne helga siden eg var tidlig oppe i går også for å kjøre Dib på kurs 🙂 Hva man gjør for de unga hæ? Eller, eg gjør det jo nesten like mye for min del for eg syns det er KJEMPEGØY!

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG AVSLAPPENDE KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei STOLT Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Gratulerer til Dib,med gull og sølv medalje,og til mamsen som følger opp og er med.Kan være kjempestolt i dag.
      Ha en fin strikkekveld.🌸🌹🌼🌻🌺

Siste innlegg