Galskapen Eskalerer!

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Det har vært en lang og hektisk dag, men den ente like morsom og kjekk som perlene på bildet over!
Sjekk de da!!?! AHaa eg spinner og har allerede flere ideèr til akkurat disse festlige her 🙂
Hørte eg kaker? Hmm kalorifattige sådan *ler*

Stripete perler kan du sjekke ut HER og HER

 

 

 

 

 

Metall perler som sølv og gull er kanskje akkurat den lille detaljen en figur trenger, hvem vet?

Du finner de HER HER HER og HER

 

 

 

 


Selvlysende perler kan jo være kjempekjekt som f.eks Takdekor på et barnerom,
eller snøkrystaller til Jul? Du finner disse HER og HER

 

 

 

 

 

Nååå er Fargesirkelen komplett og eg kan bare gå fullstendig bananas! Woop Woop! Så gøy! Eneste fargene eg ikkje har brydd meg om å bestille er Neon, men, finner eg en stilig måte å bruke de på så ja, hvem vet? Selvfølgelig trenger du ikkje alle fargene for å kunne perle, det kommer jo helt an på hva du skal perle.
Det går fint å starte med noen farger og bare øke på etter hvert, eller……Bare går helt CRAZY!
I min samling er det nå hele 43 farger!

Har fått med meg i et par aviser at PerleHysteriet har dundret ned over store deler av landet! (Håper og tror eg har litt av skylda!?! haha) Å nei, det er ikkje ungene som er de verste, men det er mødrene!! LOVE IT ♥

 

Alt du måtte trenge av perler, brett etc finner du HER INNE
Ååå ja, de leverer rimelig kjapt!!

 

 

 


Nå begynner kroker min å blir ferdig, det eneste eg “ser” eg trenger er noen småhyller på sideveggen(e), men det får komme etter hvert. Må i så fall være noen smale hyller + eg MÅ finne meg en god stol!! Er steinhard den gamle kjøkkenstolen!! Er ikkje helt optimalt å ta bilder om kwellen, men ikkje sant det ble koselig?

 

 

 


Alltid godt med litt perler i bakhånd MoHaaa

 

 


Til å henge opp figurene på veggen har eg brukt DETTE, genialt spør du meg! “Elefant snog” heter det visst på dansk. Utrolig drøyt! Ikkje blir det merker eller noe så du kan “kle” heeele stua med gøyale figurer om du vil,
uten å ødelegge veggen 🙂

Eg har også en plan om å ta i bruk GLITTER! Åå eg hater egentlig glitter og har veldig traumatisk minner fra Amira sin glanstid av hjemmelaga julepynt! Eg hadde glitter på maten for å si det sånn *humrer* Meeen, nå er me alle voksne her i heimen så kanskje det går bedre nå? Veeel, det gjenstår å se. Da eg var ut å fartet i dag stakk eg bare innom en butikk å kjøpte både glitter og fjærer! I morgen skal planene settes ut i livet 🙂 Rito Garn&Hobby har også et MEKTIG utvalg hva gjelder glitter, men eg har ikkje tid akkurat nå å vente på nok en pakke hehe
Men bare sjekk ut beholdninger HER WooooW! Fjærer hører påsken til og det finner du HER
(Kan jo bare nevne at 50 gr fjærer er MYE; veldig MYE – Se Snapchat!)

Så ja, da var det bare å vente på morgendagen!! Eg trenger denne kwellen til litt hvile,
har vært på beina siden i formiddagen, men i morgen!! JuHuuu

Tror bare eg tar å strikker noen runder på genseren min,
jepp nå er eg i gang med vrangborda!

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei ekstremt ivrig Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg