Garn Thriller!

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn


Tror dette blir noe av de fineste eg har strikket på leeenge!  Den er så utrolig myk og deilig eg har nesten ikkje ord, men “Som en Sky” er i grunnen godt dekkende. Gleder meg som en unge til den er helt ferdig,
bare litt til nå så er eg der!

 


Blanding ALPAKKA MAGIC og KIDSILK ERLE skal gjentas, vær du sikker! Liker jo egentlig ikkje disse garntypene en gang haha Men, hva gjør man ikkje for sine barn?? Er glad for at eg gjorde det for nå VET eg at eg kan absolutt strikke koseplagg i disse garntypene i fremtiden også uten “Grine” på nesa 🙂 Alltid kjekt å bli overrasket! Det at me valgte å blande hvitt og lys blått fikk akkurat den rette iskalde blåfargen
og Amira er mer enn fornøyd for å si det sånn

 


Som du ser nærmer det seg slutten, det samme gjelder for tålmodigheten….men eg skal holde ut og det eneste som egentlig kan stoppe meg er garnmengden!!! Gikk opp for meg i dag at eg har kun 1 hvit igjen og kun det halve av lysblå Erle på bildet!! Dette kan bli en potensiell KRISE!

Er ganske nøyaktig halvveis på ryggen nå, altså 14 fletter og det er 29 totalt (i høyden) Ganske overkommelig så lenge garnet rekker med meg haha Jaja hvis ikkje får eg bestille hjem et av hvert etter påske! Ja for SOKKER skal eg strikke i påsken uansett hva, er jo ikkje min feil egentlig hvis eg går tom *ler* Syns forøvring min omregning fra orginalgarnet Påfugl stemte ganske greit sånn egentlig.

Norsk og Gratis Strikkeoppskrift på THELMA KJOLEN som eg strikker kan
du nappe med deg HER HOS LINE LANGMO 🙂 Enjoy!

 

 

* * * *

Selv om det ikkje er mer enn 10 grader ute har det og er fortsatt ganske varmt på terrassen! Ali har sittet ute i sola og ropt på meg at eg må ta me koppen min ut, meeeen hetetoktene og eg trives best her inne i den noe kaldere brisen som kommer inn terrassedøra og slettes ikkje i solsteiken! Syns de der toktene kommer i jevne intervaller hele tiden og er ganske så utidige.*Tørker panna litt* Tro hvordan denne sommeren blir om det blir et reprise på fjorårets temperaturer?? Gode råd i den forbindelse mottas med stor takk!! Hvis noen har noen gode tips til noe eg evn kan drikke/spise som gjør opplevelsen av varmebølgene mer håndterlige, ja så skrik ut! 🙂

 

Har forresten sittet å sett på “OUR PLANET – Vår utrolig hjem” på Netflix i dag og den kan eg virkelig ANBEFALE! WOW for noen naturopplevelser, men det bør jo også være en påminnelse på hva me har og hva me faktisk er i ferdig med å miste…Så egentlig er det jo ganske så trist og tragisk!

 

Vel vel nå skal eg prøve etter beste evne å nyte resten av ettermiddagen
sammen med strikketøyet og en fantastisk flott film

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT HERLIG SØNDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Må bare si at dette var nydelig det du har strikket. Håper du fikk nok garn så du fikk gjordt ferdig genseren. Her sitter jeg og skl prøve å få ferdig et seleskjørt til ei lita jente det skal være ferdig ti 17 mai, men jeg skal strikke jakke også. Det er Viking Mønster jeg bruker + garnet som skal brukes. Heldigvis å har jeg hele påsken å strikke. Men tenkte at jeg skulle få gjort litt ute i hagen også i påsken. Håper bare på fint vær.
      God strikke kveld til deg også.

Siste innlegg