GI MEG STYRKE! – Sokker….sååå perfekte!

Designet av Steve Rousseau

 

Vel, finnes vel egentlig ingen bedre måte å starte en mandag morgen på enn bilder som dette!? Kjenner eg blir salig i blikket mens koffeinen gjør sitt inntog i hjernen min…O M G for noooen SOKKER! Eller hur?? Det er bare
å SEEEE, DRØMMMME & NYYYTE ♥ Say nooo more! *Fyll opp skuffa mi sier eg bare…*

 

 

 

Designet av Steve Rousseau

 

Altså…..*SUKK*
Det kalles perfeksjoooon og eg elsker det!

 

 

 

Designet av Steve Rousseau

 

GI MEG STYRKE!! *hyperventilierer*
Altså, det du gjør er: Finn frem de BESTE strømpepinnene nr 2 eller 2,25 – Det som måtte gi deg den perfekte strikkefastheten, ok? Garnet som er brukt er 80/20 Ull og ligger rundt ca 400 m pr 100 gr (Fingering) – Oppskriften gjelder også for DK tykkelse. Og så? Vel, for optimal nytelse lag deg ei kopp med et eller annet godt, sett deg til rette og nyyyt været men du tryller frem noe av det fineste eg har sett innen sokkestrikk!
På et annet språk blir dette fort en “DrømmeMandag”

Tror eg skal bli sokkestrikker på heltid…

 

 

STEVE SPORT WOOL SOCKS
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag og det er vått og kaldt ute, passer fint med inneaktiviteter! Har en hatt å stryke og mens eg planlegger nye sprell skal eg faktisk bedrive litt sokkestrikk! Har 2 hæler å felle og så er det full frez frem mot tærene. Planen er også å pakke ned Halloween. Ned med figurene som henger ute, et kjapt skyll i dusjen og så er det i boks -bokstavligtalt 🙂 Heldigvis har eg allerede perlet en del til jul, men har mer på blokka så det er bare å benke seg 🙂 Nå er jo egentlig den største “installasjonen” ferdig, bare noen småting igjen. Skal perle ferdig vår egen dørkrans og ellers sikkert mye annet dill 🙂 Du kjenner jo meg…Disse tingene + kalenderegavene
må bli ferdig i løpet av november for i desember er baking som gjelder 🙂

Utenom dette skal eg lage til et par Give Away fra eget lager og sååå må eg jo planlegge litt Julekos her på bloggen, det kan eg gjøre mens eg sitter her å slapper av 🙂 Har i grunnen masse gøy eg kan kose meg med,
må bare få bort litt rot først. Hmm jaja, eg får bare ta runden da vettu og så er nok uka godt i gang 🙂

 

Har også et noe mer alvorlig innlegg å skrive, mulig det kommer i løpet av dagen.
Du får i såfall følge med for det er noe ALLE bør ta på alvor!

 

 

 

 

LAG DEG EN FIN MANDAG
OG FINN PÅ NOE GØY!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg