Halloooweeen – Shopping & Gaver

 

Da var kvelden her og det blåser stikker og strå! Hadde det ikkje vært for Corona så hadde nok været satt en stopper for besøk uansett. Men men, eg har nå pynta og tent de lysa som var mulig, i tilfellet noen sniker seg innom 🙂 Hadde vært veldig kos da og i kjøleskapet ligger det butikkinnpakka sjokolader for den som har lyst på.

Til å være lørdag har den vært uvanlig travel!! Eg skulle jo ut å hente ei kake for mor mi på Amfi Madla, ja ha jaaa….Lørdag og FULLSTENDIG kaooos sier eg bare! Var noen korte metre der kan du si! Eg tok fart ved inngangen med Cubus i sikte, skulle kjøpe en gave til mor mi først! Skulle kjøp på nett, men der var de usolgt.
Full fart inn på Cubus altså, men eg bråstoppet like ved inngangen….

 

 

 

 

….HA! Den jakken, eller kåpa kanskje, måtte eg bare ha!! Det er DENNE eg snappet til meg selv! De var utsolgt for min str både på nett og på Amfi!! Tok en kjapp telefon til Tasta Senteret og der hadde de 1 igjen! Gjorde meg ferdig på Amfi og hoppet i bilen og durte gjennom en tunnell og vipps så var eg på Tasta. Møtte Amira der (hun jobber der), vel…det ble både jakke, en lang genser og bukse på meg – NÅR shoppa eg egentlig klær sist?? (Utenom pysjer da) Det er så lenge siden at eg husker det ikkje *ler*

 

 

 

Vel hjemme igjen var det å pakke inn gaver. Amira kjøpte noen knalltøffe fritidssko til henne sammen med Dib. Det var faktisk noen sko Amira hadde på seg en gang mor mi var her og hun likte de sååå godt. Da vil eg jo tro at den gaven er midt i blinken, eg kjøpte en kritthvit joggedress til henne + eg har pakket inn…

 

 

….DENNE! Var jo uansett meningen at hun skulle få en slik før jul til å pynte med, men siden hun elsker gaver pakket eg inn denne så kan eg perle meg en ny 🙂

 

 

 

Vel vel, nå er eg god og mett – Det var søren meg ikkje dumt med Løvbiff! Hadde ovnsbakte poteter med skall og masse brokkoli + bernaisesaus. Kan fint ha en reprise på den en annen dag 🙂 Nå skal eg bare slappe av resten av kwellen, kanskje strikke litt? Eller legge noen perler? Fikk startet på hatten til narrer før eg la meg på hjul tidligere i dag så eg har jo litt å drive på med 🙂 Skal jo danse litt også! Men du?

 

 

KOS DEG OG NYT EN
SKUMMEL AFTEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Så fint du har pynta det! Vi bor litt grisgrent til.. og har utelyset av pga hund som reagerer på alt av lyd. Har vondt av henne,stakkar. Sønnen sin lille tispe.. han bor midt i et byggefellt, så pling plong på døra er vanskelig å unngå. Da er det best hos ” bestemor og bestefar”. Mine to kan ikke regnes som vakthunder… hehe.. mennesker= kos! Ellers så ble det en lett ” serie på tv dag/kveld”.
      Tenker moder’n blir fornøyd..mye lekkert inni papiret. Så nydelig perkepynt. Kjenner jeg er litt misunnelig på inngangspartiet ditt med edderkopper i flotte farger.
      Ha en flott kveld og søndag videre😉

      1. Takk skal du ha 🙂 Eg hadde kjøpt inn en del gravlykter som eg skulle tenne i kveld, men her er det så og si storm te og det plaskregner så det utgikk. Over helga nå skal alt Halloween demonteres og pakkes ned for nååå er det snart JUUUUL! 🙂 Gleder meg som eg unge 🙂 Ha en flott og avslappende søndag du også 🙂

Siste innlegg