Min Julekrans

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Under 3 mnd til jul og eg begynner å få kontroll på den nye julepynten som skal opp ute 🙂 Takk og pris for Perlejul til Anja Takacs for der er det mye kjekt å perle til jul! Det er ikkje vanskelig, men det tar tid og ikkje minst besto monteringen av litt feiling og prøving, men fikk det da til – til slutt!
Har planer om minst en til av samme slaget 🙂

 

 

 

 

Siden eg har en stor regnbue på hoveddøra måtte eg bare teste den ut på sidedøra.
Her henger den godt med NanoTape 🙂

 

Selve dørskiltet kan du se mer av HER INNE 🙂

 

 

 

Som sagt; Litt tidkrevende, men akk så koselig og gøy! Har planer om en stor gjeng med ekorn ute ved inngangen hele desember. Pynting starter i slutten av november 🙂

 

 

 

 

Enn så lenge får bare alt av julepynt henge her i Perlekroken å vente, enklest på den måten 🙂
Alt det eg bruker av perler og brett får eg fra Rito Garn&Hobby

 

 


Så ja, eg ble godt fornøyd med denne og er klar for å bare fortsette å perle. Alt eg limer sammen av perler bruker eg Limpistol til. Til denne har eg brukt en metallring som er 15 cm i dia til å montere/lime alt sammen på. Når eg henger opp bruker eg oftes NanoTape og Veggtyggis, men hvis eg er usikker på OM det holder, ja da kjører eg bare på med Limpistolen *ler* Mmm kjenner eg gleder meg til jul i år ja 🙂

Men nå er eg klar med strikketøyet for i kveld trenger eg å sitte med beina høyt 🙂

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg