GI MEG STYRKE!!

 

Møkkadag, drittdag og BLÆÆÆ! Sånn, da fikk eg det ut! Nok en dag hvor eg blir vekket alt for tidlig, våknet kvalm og elendig….Eg er slettes ikke ukjent med at smerter kan gjør en kvalm, men nå har eg også vært uten ingefær siden lørdag…Overhodet ikke bra!! Alt, eller i allefall MYE er sååå mye enklere når eg bare kan hoppe i bilen og fikse sjøl…Nå må eg t.o.m spørre om hjelp til å få på skoene…Anyway, sto opp, drakk litt kaffi
og gikk å la meg igjen i Dib sin seng…Våknet i halv 2 tiden…Jadda, det var liksom DEN dagen!

HELDIGVIS hadde Temu besøk postkassa mi så da ble dagen straks litt bedre + at eg har sendt Ali på butikken etter ingefær og juice! Så nå skal kvalmen til pers!! Når eg blir kvalm så er det sånn dyp og elendig kvalme…Utrolig ubehagelig og skikkelig kleint, fri flyt av gallevæske gjør noe med en…Men, noe så enkelt som ingefær holder det i sjakk:)  Uansett, seee på disse gøye perlene!?!? Det er kun skilpaddene og pingvinene som ikke er perler…og sist nevnte er utrolig små, men så søte og helt perfekte!!
Altså, når man får 50 perler av denne typen til en slikk og ingenting er det gøy!

 

 

 

 

 

Plukket med meg noen pakker (á 60 stk i pk) med klister også denen gangen, ass…9 kr pr pakke??

 

 

 

 

Litt “verktøy”, de penslene er utrolig flott, lange og fine, men har ikkje testet de ennå…
Er jo mulig at de bare blir til pynt!

 

 

 

 

SEFF! Badeand….100`vis…bare fordi...! Om det har noe å si så var disse helt perfekte, alle er perfekte! Er jo ofte at sånne billige pakker er litt på halv 8, men disse? Aldeles supre i tung/glatt kvalitet! Så en morsom TikTok en gang, da var det ei som gikk rundt å gjemte slike små badeender i huset til foreldrene, på de mest utenkelige stedene…Sånt er gøy! Aner ikke hva eg skal med mine, enn så lenge er de til pynt i en rund bolle – Ellers er det ikke godt å si hvor de dukker opp *Mohaaa*

 

 

 

 

Var på tide å oppdatere Bandanabeholdningen min når eg først fant en haug i 100% bomull. Skal du kjøpe selv vær obs på at flere selger i polyester. Disse er gull verdt på sommeren! Eg bruker det stort sett på tur når det ikke regner, er det regn bruker eg caps. En bandana beskytter håret fra å tørke ut i solsteiken 🙂

Nå fikk eg akkurat melding fra Ali om at han var ferdig på butikken så nå skal eg ut på kjøkkenet å gjøre meg klar til å ta i mot ingefæren, Hekkan den skal fort i gryta!! Etter på tror eg at eg skal teste om en dusj kan gjøre dagen bedre 🙂 Drittlei av å være hjemme….14 dager i strekk uten å ha vært ute hvis eg ser bort fra da eg var hos legen…FYSJ!! Mulig eg skal ta søs sitt råd om å pakke meg inn i bobleplast på turene fremover…
DETTE skal søren meg ikke gjentas, tro meg!

 

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. hehe, bestilte 300 ender for noen mnd siden etter å ha sett den videoen. I sommer skal mine foreldres hus pyntes, endene er pent pakket ned til det formålet 😂 hilsen datra på 40.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg